Z przyjemnością już dziś zapraszam w imieniu własnym i organizatorów na kolejne ciekawe wydarzenie dotyczące Customer Experience Management, które odbędzie się 13 czerwca 2013 roku w Warszawie.
Konferencja TMT. Customer Experience’13 pozwoli na dalsze zgłębienie roli CEM
w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Szczególną uwagę zwrócimy na temat zachowań klientów w dobie mediów społecznościowych, ich realnej siły oraz jak uczynić z klientów fanów marki.
Będę miała przyjemność wziąć udział w dyskusji w ramach panelu:
Case studies zarządzania emocjami i customer experience w sytuacjach kryzysowych. Czy warto inwestować w customer experience? Jakich efektów oczekiwać?
Polecam też lekturę artykułu wprowadzającego Konferencję. Bliskie jest mi zwłaszcza stwierdzenie autora – „Biznes uczy się wolno”. Do tej pory rzeczywiście w wielu firmach podejmuje się działania łagodzące rekcje „Oburzonych” klientów dopiero wówczas, gdy fala gniewu klientów rozlewa się już w internecie, telewizji (ostatnio przykład NC+ i fala oburzonych już ponad 90 tysięcy klientów). Zapomina się jednak o działaniach prewencyjnych, czy wręcz bieżącym działaniu w zgodzie z klientami, ich sugestiami, gustami, z dobrą i spójną komunikacją firma – klient.
Do zobaczenia na konferencji!