21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.
Strona główna AktualnościCustomer Experience w dobie multikanałowości
Customer Experience w dobie multikanałowości
Kategorie
Przeczytaj także
21 października 2024
Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera
21 października 2024 Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera – odpowiedź na potrzeby rynku Posiadanie własnego domu to marzenie wielu ludzi, ale sam proces zakupu mieszkania
10 września 2024
Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było wykonanie audytu doświadczeń kluczowej grupy zawodowej w LUX MED, czyli Lekarzy, by optymalnie zaprojektować zakres i warunki współpracy oraz zwiększyć lojalność współpracowników.
9 września 2024
Nationale Nederlanden i Rozmowy #PoLudzku – opracowanie zasad obsługi klienta
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było podniesienie poziomu jakości telefonicznej obsługi klienta poprzez uspójnienie zasad obsługi klienta oraz wykorzystanie aktualnych trendów rynkowych oraz dobrych praktyk w telefonicznej obsłudze.