21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.
Strona główna AktualnościCustomer Experience w dobie multikanałowości
Customer Experience w dobie multikanałowości

Kategorie
Przeczytaj także

5 lutego 2025
Menedżer Doświadczeń Pacjenta – klucz do lepszej opieki zdrowotnej
5 lutego 2025 Każdy punkt styku pacjenta ma znaczenie Każda interakcja pacjenta powinna być komfortowa i efektywna – od pierwszego kontaktu z recepcją lub

4 lutego 2025
Analiza Employee Experience – zmniejsz rotację pracowników
4 lutego 2025 Niedawno stanęłam przed podobnym wyzwaniem w projekcie dla firmy z branży finansowej. Jak do tego podeszłam? Analiza Employee Experience W ciągu 3,5

2 lutego 2025
Piramida Wartości Customer Experience Forrester Research
2 lutego 2025 Jak skutecznie priorytetyzować usprawnienia w podróży klienta? Wyobraź sobie, że jako Customer Experience Manager/Dyrektor masz pod ręką proste narzędzie do priorytetyzowania niezbędnych