21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.
Strona główna AktualnościCustomer Experience w dobie multikanałowości
Customer Experience w dobie multikanałowości
Kategorie
Przeczytaj także
30 października 2025
Transformacja Customer Experience
30 października 2025 Często, gdy pytam w firmie: „Co konkretnie wiecie o doświadczeniach klientów i pracowników ?”, zapada cisza albo padają ogólniki: „badamy NPS”, „mamy HR
29 października 2025
Projektowanie pozytywnych doświadczeń
29 października 2025 Pracowałam kiedyś z zespołem firmy technologicznej, który tworzył systemy do obsługi procesów biznesowych. Sprzedawali je i obsługiwali klientów sami oraz przez partnerów. Mapa podróży ich
13 października 2025
Międzynarodowy Dzień Prostego Języka
13 października 2025 Dziś obchodzimy Dzień Prostego Języka. Międzynarodowy Plain Language Day powstał w 2011 roku z inicjatywy osób, które miały dość dokumentów
