21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.
Strona główna AktualnościCustomer Experience w dobie multikanałowości
Customer Experience w dobie multikanałowości

Kategorie
Przeczytaj także

21 września 2023
X Summit 2023 – Joanna Hirsz
X Summit 2023 Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz się, jak

20 września 2023
Mapa podróży pracownika
Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży pracownika możemy

15 września 2023
X SUMMIT 2023
To już II edycja! Zapraszamy na drugą edycję konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience. W czasie kolejnych bloków tematycznych pogłębisz wiedzę na temat: