21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.
Strona główna AktualnościCustomer Experience w dobie multikanałowości
Customer Experience w dobie multikanałowości

Kategorie
Przeczytaj także

23 kwietnia 2025
Total Experience – człowiek w centrum uwagi
23 kwietnia 2025 A przecież Total Experience to nie tylko zbiór satysfakcji – to spójna filozofia, która łączy ludzi, procesy i wartości w jedno doświadczenie marki. Zaczną od pewnej historii…

22 kwietnia 2025
Drivery Employee Experience – co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji
22 kwietnia 2025 Drivery Employee Experience – Co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji Pewien Dyrektor HR opowiedział mi kiedyś historię,

17 kwietnia 2025
Autentyczność w obsłudze klienta
17 kwietnia 2025 Wiem z doświadczenia, że nie zawsze tak wyglądają rozmowy czy e-maile. Czasami trudno wyrazić empatię i życzliwość, czasem brakuje zaangażowania w szukanie rozwiązań. Pamiętam warsztaty