W imieniu organizatorów PWSK – Marketing Prawa, jak i własnym, zapraszam na szkolenie pt. Customer Experience Management – Zarządzanie doświadczeniami klientów i ich wpływ na rozwój kancelarii prawnej.
Wśród polskich klientów dominują negatywne doświadczenia z firmami – tylko 49 % deklaruje, że jest zadowolona z jakości obsługi przez nie oferowanej. Z kolei jakość obsługi staje się coraz ważniejsza od ceny – tylko 32% badanych deklaruje, że jest odwrotnie. To wyniki badania przeprowadzonego w ubiegłym roku przez Ipsos-MORI.
Kancelaria prawna jako specyficzny podmiot gospodarczy powinna dbać o swoich klientów w sposób szczególny.
Nie tylko dlatego, że ich posiadanie gwarantuje jej przychody, ale także z powodu zaufania jakim obdarzają kancelarię jej zleceniodawcy, powierzając prowadzenie swoich spraw.
Zatem zarządzanie doświadczeniami klientów, sprawianie aby powracali do kancelarii z kolejnymi zleceniami, budowanie ich satysfakcji i lojalności są niezmiernie ważnym elementem zarządzania nowoczesną kancelarią. Tym bardziej, że presja konkurencyjna na rynku prawniczym sprawia, że trzeba poszukiwać innowacyjnych sposobów działania, które zapewnią efektywne wyróżnienie się na rynku.
W czasie najbliższego szkolenia PWSK przedstawię podstawowe zasady, którymi rządzi się budowanie pozytywnych doświadczeń klientów w kancelarii prawnej. Omówię w jaki sposób lojalność i satysfakcja klientów przekłada się na przychody kancelarii, jak również w jaki sposób szybko i skutecznie badać poziom zadowolenia klientów i pracować z wynikami. Będziemy pracować w oparciu o rzeczywiste przykłady działań na rynku. Nie zabraknie również części praktycznej.
Do zobaczenia.