Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie miałam przyjemność dyskutować wraz z koleżankami i kolegami z branży o roli marki pracodawcy – także w kontekście budowania pro-klienckiej postawy pracowników i zarządzania doświadczeniami klientów.
Strona główna AktualnościKonferencja IABC Poland Employer of the Future 2013
Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013

Kategorie
Przeczytaj także

4 lipca 2025
Total Experience – człowiek w centrum uwagi
4 lipca 2025 Total Experience – jak zbudować organizację, która naprawdę słucha, rozumie i działa? Total Experience (TX) to podejście, które integruje różne światy

23 kwietnia 2025
Total Experience – człowiek w centrum uwagi
23 kwietnia 2025 A przecież Total Experience to nie tylko zbiór satysfakcji – to spójna filozofia, która łączy ludzi, procesy i wartości w jedno doświadczenie marki. Zaczną od pewnej historii…

22 kwietnia 2025
Drivery Employee Experience – co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji
22 kwietnia 2025 Drivery Employee Experience – Co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji Pewien Dyrektor HR opowiedział mi kiedyś historię,