Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie miałam przyjemność dyskutować wraz z koleżankami i kolegami z branży o roli marki pracodawcy – także w kontekście budowania pro-klienckiej postawy pracowników i zarządzania doświadczeniami klientów.
Strona główna AktualnościKonferencja IABC Poland Employer of the Future 2013
Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013

Kategorie
Przeczytaj także

16 kwietnia 2025
Customer Experience klienta VIP
16 kwietnia 2025 Pozwól, że zacznę od pewnej historii. W jednej z londyńskich restauracji klasy premium stały gość usłyszał przy wejściu: „Witamy z powrotem, Panie Colman.

14 kwietnia 2025
Mentoring Customer Experience – jak przyspieszyć rozwój kariery w CX
14 kwietnia 2025 Czy mentoring Customer Experience naprawdę działa? Menadżerze CX, Menadżerko CX – być może właśnie zaczynasz nową rolę. Masz

10 kwietnia 2025
Niezamówiony głos klienta a mapa podróży klienta – dlaczego to za mało?
10 kwietnia 2025 To wygodne rozwiązanie – dane już są, nie trzeba organizować dodatkowych badań. Jednak niezamówiony głos klienta pokazuje głównie skrajne