Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie miałam przyjemność dyskutować wraz z koleżankami i kolegami z branży o roli marki pracodawcy – także w kontekście budowania pro-klienckiej postawy pracowników i zarządzania doświadczeniami klientów.
Strona główna AktualnościKonferencja IABC Poland Employer of the Future 2013
Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013

Kategorie
Przeczytaj także

3 października 2023
CX Day 2023 – to dzisiaj!
Życzymy Wam zatem: pięknego dnia, samych sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów i ogromnej satysfakcji z tego, co już stworzyliście i cały czas tworzycie!

28 września 2023
CX Day – doskonałe doświadczenia klienta w centrum uwagi
Początki CX Day CX Day narodził się jako inicjatywa Customer Experience Professionals Association (CXPA), czyli stowarzyszenia profesjonalistów zajmujących się

22 września 2023
Relacja z klientem w praktyce – NN
Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu klienta i docenianie