„Customer experience is the single most exciting opportunity for 2014”
Takie oto optymistyczne przesłanie czytamy w najnowszym raporcie Digital Trends 2014 przygotowywanym przez Adobe oraz Agencję Econsultancy. Około 20% z ponad 2000 respondentów wskazało Customer Experience jako największą szansę dla organizacji, w której pracują. Na drugim miejscu (18%) znalazła się mobilność. Na trzecim Content Marketing z wynikiem 15%.
Digital Trends 2014 w Polsce?
Na ile ten trend zagości już w tym roku na polskim rynku? Tego na ten moment nie wiemy, ale przyznaję, że obserwuję rosnące zainteresowanie tematem. Niemalże na każdym wydarzeniu biznesowym, w którym ostatnio uczestniczę, dowiaduję się, że jakaś firma rozpoczyna przygodę z Customer Experience, tudzież zamierza utworzyć
w swojej organizacji stanowisko odpowiedzialne za budowanie pozytywnych doświadczeń klientów. I oby tak dalej!
GoodCustomerExperience_Digital_trends_2014 – wizualizacja graficzna.