Wśród polskich klientów dominują negatywne doświadczenia z firmami – tylko 49 % deklaruje, że jest zadowolona z jakości obsługi przez nie oferowanej. Z kolei jakość obsługi staje się coraz ważniejsza od ceny – tylko 32% badanych deklaruje, że jest odwrotnie. To wyniki badania przeprowadzonego w ubiegłym roku przez Ipsos-Mori.
Customer experience a ubezpieczenia?
Firmy ubezpieczeniowe powinny dbać o swoich klientów w sposób szczególny. Nie dlatego, że ich posiadanie gwarantuje jej przychody, ale głównie z powodu zaufania jakim obdarzają je ubezpieczeni. Powierzają im bowiem zapewnienie bezpieczeństwa finansowego w trudnych dla nich okolicznościach życiowych. Zatem zarządzanie doświadczeniami klientów, we wszystkich kanałach kontaktu z firmą, budowanie satysfakcji i lojalności klientów są niezmiernie ważnym elementem zarządzania nowoczesną firmą ubezpieczeniową.
W czasie najbliższego spotkania z przedstawicielami branży ubezpieczeń
(6-go lutego br. w Warszawie) przedstawię wyniki kilku ciekawych badań klientów firm ubezpieczeniowych. Wyjaśnię podstawowe zasady, którymi rządzi się budowanie pozytywnych doświadczeń klientów tej branży. Omówię w jaki sposób lojalność
i satysfakcja klientów przekłada się na przychody firmy, jak również w jaki sposób mogą Państwo szybko i skutecznie badać poziom zadowolenia klientów i pracować
z wynikami.
Firmy Oracle Polska i AMG.net serdecznie zapraszają na Śniadanie biznesowe, które odbędzie się 6 lutego 2014 r. (czwartek) w restauracji Concept 13 w Warszawie.
W trakcie spotkania eksperci oraz zaproszeni goście będą mieli znakomitą okazję wymienić wiedzę i doświadczenia związane z nowoczesnym podejściem do obsługi klienta.
Do zobaczenia.