Grupa LUX MED – Pacjentocentryzm – projekt budowania propacjenckiej kultury organizacyjnej

Grupa LUX MED, Pacjentocentryzm - projekt budowania propacjenckiej kultury organizacyjnej
 

Jakie mieliśmy wyzwanie?

 

Celem projektu było wzmocnienie postawy propacjenckiej wśród pracowników centrali LUX MED poprzez:

  • uzyskanie oceny pracowników centrali odnośnie działań Grupy LUX MED, które wspierają/powinny wspierać ich w budowaniu pozytywnych doświadczeń pacjentów,
  • wypracowanie pomysłów na działania naprawcze i operacyjne z pracownikami i dyrektorami,
  • opracowanie rekomendacji działań 2023+ wraz z ich priorytetyzacją.

 

Jak pracowaliśmy i co powstało?

 

Działania rozpoczęliśmy od warsztatu z pracownikami centrali, w czasie których zebraliśmy informacje na temat aktualnych barier, oczekiwań i potrzeb zespołu. Pracownicy ocenili także poziom wsparcia ze strony organizacji oraz dostępne narzędzia rozwojowe i komunikacyjne.

Uzyskane informacje pozwoliły nam na przygotowanie i realizację badania ilościowego Employee Experience z wykorzystaniem Modelu 5 I’s Temkin Group (obecnie Qualtrics). Na podstawie badania uzyskaliśmy ocenę pracowników dotyczącą wsparcia ze strony organizacji na poziomie ogólnym i bezpośredniego przełożonego, oraz ocenę aktualnych narzędzi rozwojowych i komunikacyjnych.

Kolejnym etapem projektu była organizacja warsztatu z dyrektorami, w czasie którego omówiliśmy wnioski z badania i warsztatów z pracownikami. Wypracowaliśmy także rozwiązania w obszarach do poprawy i pomysły na dodatkowe działania operacyjne.

Wspólnie opracowaliśmy także rekomendacje dotyczące kolejnych kroków.

 

Jakie efekty uzyskaliśmy?

 

Projekt dał Grupie LUX MED wiedzę na temat tego, co może zrobić, aby wspierać propacjenckie postawy zespoły centrali firmy. Udało się to, ponieważ określiliśmy obszary do poprawy i rekomendacje dotyczące zmian. Badanie ilościowe dostarczyło LUX MED precyzyjnych danych, a warsztaty z pracownikami i dyrektorami przełożyły się na zaangażowanie ich zespołu we wdrożenie niezbędnych usprawnień. Wzmocniło też zrozumienie pracowników dotyczące wagi tematu i ich roli w kreowaniu propacjenckiej kultury organizacyjnej.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony