Wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) w firmie wymaga zaplanowania szeregu działań. Dodatkowo program CEM powinien zostać dostosowany do konkretnej organizacji i w szczególności do oczekiwań klientów. Dlatego zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką Customer Experience Management na 2-dniowe szkolenie Praktyk Customer Experience, w czasie którego omówimy najważniejsze obszary zarządzania doświadczeniami klientów, o które trzeba zadać, aby z sukcesem wprowadzić CEM w organizacji.
Szkolenie jest skierowane do osób, których zadaniem jest wdrożeniem CEM w ich organizacji. Nie jest zaś przeznaczone do pracowników agencji, firm badawczych, doradczych itp. 🙂
Szkolenie prowadzi Joanna Hirsz.
W ciągu 2 dni szkolenia poruszymy następujące tematy:
- Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady
- Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady
- Piramida wartości Customer Experience – modele, przykłady
- Mapa podróży klienta, Persona Klienta – cele opracowania, niezbędne elementy, sposoby wykorzystania w organizacji
- Wsparcie kadry zarządzającej niezbędne dla powodzenia CEM – narzędzia, dobre i złe praktyki, przykłady
- Rola pracowników w tworzeniu pozytywnych doświadczeń klientów – narzędzia pracy, dobre i złe praktyki, przykłady
- Pomiar efektów działań CEM – rodzaje badań klientów, zarządzanie informacją zwrotną od klientów, dobre i złe praktyki, przykłady
Do zobaczenia na szkoleniu!