Postaw na doskonalenie jakości w obsłudze klienta – reklamacje

Postaw na doskonalenie jakości w obsłudze klienta – analizuj, projektuj, usprawniaj. Ten temat w czasie konferencji "Zarządzanie reklamacjami w praktyce" omówi Joanna Hirsz.

 

Zachęcamy do udziału w konferencji organizowanej przez Puls Biznesu – „Zarządzanie reklamacjami w praktyce”, która odbędzie się 27 sierpnia 2024 r., w Warszawie.

W czasie konferencji Joanna Hirsz – Senior Consultant Customer, Employee, Patient Experience, założycielka (2013) i dyrektorka GCE Consulting szerzej omówi kwestię jakości w obsłudze klienta (Postaw na doskonalenie jakości w obsłudze klienta – analizuj, projektuj, usprawniaj).

Dzięki konferencji dowiesz się jak:

  1. powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji,
  2. obsługiwać reklamacje, aby nie tracić klientów,
  3. zarządzać emocjami i stresem w obsłudze klienta,
  4. poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta,
  5. zarządzać feedbackiem online,
  6. jakie są narzędzia służące do monitorowania wzmianek i komentarzy w sieci,
  7. efektywnie wykorzystywać dane z monitoringu do analizy nastrojów i identyfikacji potencjalnych problemów zanim zamienią się w kryzys,
  8. cyfryzacja wpływa na budowanie relacji z klientem.

Postaw na doskonalenie jakości w obsłudze klienta – analizuj, projektuj, usprawniaj

 

Joanna w czasie swojego wystąpienia omówi:

    1. Analizę doświadczeń klienta i pracownika w procesie reklamacyjnym z wykorzystaniem mapy podróży i service blueprint.
    2. Projektowanie reklamacyjnej podróży klienta i pracowania, która „uzdrawia” doświadczenia obu stron.
    3. Rolę zasad współpracy wewnętrznej w dostarczaniu wysokiej jakości obsługi klienta.
    4. Zasady (standard) obsługi klienta jako motywator do rozwoju pracowników.

 

Joanna_Hirsz_konferencja_PB_Reklamacje_2024

Joanna_Hirsz_konferencja_PB_Reklamacje_2024

 

 

Szczegółowy program konferencji znajdziesz tutaj

Wejdź na stronę konferencji

Sprawdź też nasze szkolenia

Przeczytaj także:
Mapa Podróży Klienta

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony