W CX Manager nr 5 tym razem tematem przewodnim jest Patient Experience. Temat bardzo nam bliski dzięki wieloletniej współpracy z Iwona Radko i Aneta Skibińska z LUX MED. Firma jest pionierem na polskim rynku w zakresie zarządzania doświadczeniami Pacjentów i mamy przyjemność jako GCE towarzyszyć LUX MED w nieustannym poprawianiu doświadczeń Pacjentek i Pacjentów.
W CX Manager tym razem przeczytacie:
– okładkowy wywiad z Iwona Radko o Patient Experience jako strategicznym obszarze zarządzania firmą
– wywiad rzekę z Aneta Skibińska na temat codziennej pracy przy Mapach podróży Pacjentach, planowaniu inicjatyw usprawnień
– Case Study o Patient Experience w ginekologii – projekcie, który w ubiegłym roku wspólnie (LUX MED i GCE) z sukcesem przeprowadziliśmy.
Poza tym napisałam także artykuł o tym, że CX jest także dla małej firmy.
Zapraszam do lektury