Firma Oracle rozpoczęła oferowanie w Polsce rozwiązania pod nazwą Right Now, który integruje informacje o klientach z różnych punktów ich styku z firmą. Dotyczy to stron www, stron social media, kontaktów telefonicznych, jak również emailowych. Całośc danych sprzężona zostać może z danymi analitycznymi, które będą pozyskiwane z badań ankietowych klientów. całość zatem danych może dać intersujący obraz statusu klienta, czy raczej jego stanu ducha względem firmy. System jest oparty o technologię Cloud.
Strona główna Blog CX / EXOracle Right Now – zintegrowany system do Customer Experience Management
Oracle Right Now – zintegrowany system do Customer Experience Management

Przeczytaj także

23 kwietnia 2025
Total Experience – człowiek w centrum uwagi
23 kwietnia 2025 A przecież Total Experience to nie tylko zbiór satysfakcji – to spójna filozofia, która łączy ludzi, procesy i wartości w jedno doświadczenie marki. Zaczną od pewnej historii…

22 kwietnia 2025
Drivery Employee Experience – co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji
22 kwietnia 2025 Drivery Employee Experience – Co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji Pewien Dyrektor HR opowiedział mi kiedyś historię,

17 kwietnia 2025
Autentyczność w obsłudze klienta
17 kwietnia 2025 Wiem z doświadczenia, że nie zawsze tak wyglądają rozmowy czy e-maile. Czasami trudno wyrazić empatię i życzliwość, czasem brakuje zaangażowania w szukanie rozwiązań. Pamiętam warsztaty