Firma Oracle rozpoczęła oferowanie w Polsce rozwiązania pod nazwą Right Now, który integruje informacje o klientach z różnych punktów ich styku z firmą. Dotyczy to stron www, stron social media, kontaktów telefonicznych, jak również emailowych. Całośc danych sprzężona zostać może z danymi analitycznymi, które będą pozyskiwane z badań ankietowych klientów. całość zatem danych może dać intersujący obraz statusu klienta, czy raczej jego stanu ducha względem firmy. System jest oparty o technologię Cloud.
Oracle Right Now – zintegrowany system do Customer Experience Management
Przeczytaj także
10 września 2024
Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było wykonanie audytu doświadczeń kluczowej grupy zawodowej w LUX MED, czyli Lekarzy, by optymalnie zaprojektować zakres i warunki współpracy oraz zwiększyć lojalność współpracowników.
9 września 2024
Nationale Nederlanden i Rozmowy #PoLudzku – opracowanie zasad obsługi klienta
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było podniesienie poziomu jakości telefonicznej obsługi klienta poprzez uspójnienie zasad obsługi klienta oraz wykorzystanie aktualnych trendów rynkowych oraz dobrych praktyk w telefonicznej obsłudze.
9 września 2024
PZU SA – Mapa podroży Klienta i Pracownika na ścieżce reklamacyjnej
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu była analiza aktualnych doświadczeń klientów oraz pracowników i działań PZU, które na nie wpływają w zakresie procesu reklamacyjnego. Analiza ta miała zakończyć się opracowaniem rekomendacji działań biznesowych, które należy podjąć w celu podniesienia wskaźnika NPS klientów oraz poprawy doświadczeń pracowników działów reklamacji.