9 grudnia br. odbyło się śniadanie biznesowe połączone z naszą prelekcją pt. „Customer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji”, organizowane przez firmy Outbox i Salesforce.com. Zapraszamy!
Strona główna AktualnościCustomer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji
Customer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji

Kategorie
Przeczytaj także

14 kwietnia 2025
Mentoring Customer Experience – jak przyspieszyć rozwój kariery w CX
14 kwietnia 2025 Czy mentoring Customer Experience naprawdę działa? Menadżerze CX, Menadżerko CX – być może właśnie zaczynasz nową rolę. Masz

10 kwietnia 2025
Niezamówiony głos klienta a mapa podróży klienta – dlaczego to za mało?
10 kwietnia 2025 To wygodne rozwiązanie – dane już są, nie trzeba organizować dodatkowych badań. Jednak niezamówiony głos klienta pokazuje głównie skrajne

9 kwietnia 2025
Zadania Menadżera Patient Experience – jak projektować dobre doświadczenia pacjenta
9 kwietnia 2025 Zadania Menadżera Patient Experience zaczynają się od empatii „Pacjent powinien czuć się zaopiekowany, a nie tylko obsłużony.” To zdanie było początkiem