9 grudnia br. odbyło się śniadanie biznesowe połączone z naszą prelekcją pt. „Customer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji”, organizowane przez firmy Outbox i Salesforce.com. Zapraszamy!
Strona główna AktualnościCustomer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji
Customer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji

Kategorie
Przeczytaj także

3 października 2023
CX Day 2023 – to dzisiaj!
Życzymy Wam zatem: pięknego dnia, samych sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów i ogromnej satysfakcji z tego, co już stworzyliście i cały czas tworzycie!

28 września 2023
CX Day – doskonałe doświadczenia klienta w centrum uwagi
Początki CX Day CX Day narodził się jako inicjatywa Customer Experience Professionals Association (CXPA), czyli stowarzyszenia profesjonalistów zajmujących się

22 września 2023
Relacja z klientem w praktyce – NN
Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu klienta i docenianie