Customer Contact Management Summit

22 maja miałam przyjemność spotkać się z praktykami Customer Experience z różnych branż na 9-tej już edycji Customer Contact Management Summit.

Jak zawsze w czasie tego wydarzenia usłyszałam o wielu ciekawych inicjatywach CX prowadzonych w firmach
w Polsce, miałam okazję wymienić się doświadczeniami ze znakomitymi gośćmi oraz poprowadziłam arcyciekawą dyskusję na temat przyszłości CX w Polsce. Co prawda przygotowałam na Interaktywny Stolik Dyskusyjny temat:

W drodze do lepszego Customer Experience – od diagnozy po usprawnienia

  • Cykl zarządzania doświadczeniami klientów – konieczne etapy, typowe błędy w realizacji
  • Customer Journey Map – w jakim celu warto ją opracować, na co zwrócić uwagę, jak wykorzystać póxniej w organizacji, kogo zaangażować w jej opracowanie
  • Praktyczne warsztaty CX– analiza doświadczeń klientów wybranej usługi przy wykorzystaniu mapy podroży klienta i projektowanie nowych doświadczeń klientów

 

To jednak trudno było przecież zignorować potrzeby i oczekiwania grupy, więc mój materiał wplotłam w tę ciekawą debatę. 🙂

 

Zdjęcia: BlueBusinessMedia

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy