Jak zawsze w czasie tego wydarzenia usłyszałam o wielu ciekawych inicjatywach CX prowadzonych w firmach
w Polsce, miałam okazję wymienić się doświadczeniami ze znakomitymi gośćmi oraz poprowadziłam arcyciekawą dyskusję na temat przyszłości CX w Polsce. Co prawda przygotowałam na Interaktywny Stolik Dyskusyjny temat:
W drodze do lepszego Customer Experience – od diagnozy po usprawnienia
- Cykl zarządzania doświadczeniami klientów – konieczne etapy, typowe błędy w realizacji
- Customer Journey Map – w jakim celu warto ją opracować, na co zwrócić uwagę, jak wykorzystać póxniej w organizacji, kogo zaangażować w jej opracowanie
- Praktyczne warsztaty CX– analiza doświadczeń klientów wybranej usługi przy wykorzystaniu mapy podroży klienta i projektowanie nowych doświadczeń klientów
To jednak trudno było przecież zignorować potrzeby i oczekiwania grupy, więc mój materiał wplotłam w tę ciekawą debatę. 🙂