Fujitsu Excellence Roundtable: Strategie Multichannel Customer Experience dla instytucji finansowych

Gościliśmy na spotkaniu: Fujitsu Excellence Roundtable: Strategie Multichannel Customer Experience dla instytucji finansowych, które odbyło się 19 marca 2014 w Warszawie.

Prezentacja na Fujitsu Excellence Roundtable
 

Było to spotkanie przedstawicieli kadry kierowniczej sektora bankowego i ubezpieczeniowego, poświęcone wielokanałowej strategii Customer Experience dla sektora finansowego. W programie m.in.: Internet, social, mobile, oddział – jak spójnie zarządzać doświadczeniem klientów posługujących się wieloma urządzeniami w różnych kanałach? Praktyki światowych liderów rynku finansowego w zintegrowanym podejściu do Customer Experience. Jak zapanować nad emocjami klientów w dobie rosnącej potęgi mediów cyfrowych? Nowa podróż klienta – zaawansowane rozwiązania klasy Customer Experience Management.
Moja prezentacja

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony