Customer Contact Management Summit

26 kwietnia spotykamy się na 8 edycji Customer Contact Management Summit. Zapraszam na godzinę 15.00 do interaktywnego stolika, przy którym będziemy dyskutować o podróży klienta, sensie opracowania jej mapy, wyzwaniach i benefitach.

 

Program:

Jak zaprojektować i monitorować optymalną Customer Journey w środowisku multikanałowym, aby uzyskać jak najlepsze CX

  • Customer Journey Map – wprowadzenie do warsztatu: czym jest mapa podróży klienta i co powinna zawierać, na co zwrócić uwagę przy jej opracowaniu, w jaki sposób można wykorzystać mapę w organizacji, kogo zaangażować w jej opracowanie
  • tworzymy mapę podróży klienta – praktyczne warsztaty budowania mapy podroży klienta i projektowania nowych doświadczeń klientów

 

 

fot. M. Traczyk

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony