Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa nad przebiegiem całego projektu, zatwierdza wyniki badań otrzymane przez zgłoszone firmy oraz przyznaje Godła. Kapituła ma prawo nie przyznać nagrody, jeśli uzna, że poziom jakości obsługi Klienta nie spełnia wymaganych kryteriów.
Strona główna AktualnościGala Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Gala Fundacji Obserwatorium Zarządzania

Kategorie
Przeczytaj także

19 września 2025
CX Day – święto doświadczeń klientów – jak ich docenić?
19 września 2025 Początki CX Day CX Day narodził się jako inicjatywa Customer Experience Professionals Association (CXPA), czyli stowarzyszenia profesjonalistów

27 sierpnia 2025
Vasa – statek, który nie popłynął
27 sierpnia 2025 Autorka: Anna Lenart Kiedy forma przesłania funkcję Historia pełna jest opowieści o wielkich ambicjach i spektakularnych porażkach. Jednym z najbardziej

20 sierpnia 2025
Employer Branding w 2025 – raport, który powinien znać każdy lider
20 sierpnia 2025 Autorka: Maja Komorowska Raport Employer Branding w 2025 – szczegóły Z badania przeprowadzonego przez firmę Antal pośród 730 osób