Szkolenia i warsztaty Customer & Employee Experience

Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania Customer i Employee Experience. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem w czasie szkoleń i warsztatów. Nasza metodyka diagnozy CX / EX pozwala poznać oczekiwania i doświadczenia klientów i pracowników. Opracowujemy strategię i program CX / EX, dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Ten kluczowy obszar, jakim jest zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników omawiamy w takcie spotkań zamkniętych, dopasowanych do specyfiki branży i konkretnej firmy. Szkolenie Customer Experience i Employee Experience prowadzimy w trybie online lub w siedzibie Twojej firmy.

Szkolenie "Analiza i projektowanie doświadczeń klienta z wykorzystaniem Mapy podróży klienta"

 

Na szkoleniu nauczysz się jak:

  • Wybrać proces, usługę, produkt, dla którego warto opracować mapę podróży klienta
  • Dobierać personę, której ma dotyczyć mapa podróży i jak ją opracowywać
  • Wyznaczać ścieżkę (podróż) klienta
  • Diagnozować doświadczenia, emocje, oczekiwania klientów
  • Wyznaczać momenty prawdy, zachwytu i punkty bólu
  • Trafnie wyciągać wnioski z mapy i zamieniać je w rekomendacje działań naprawczych lub pomysły rozwojowe
  • Planować działania po opracowaniu mapy podróży klienta
  • Angażować zespół i klientów w proces opracowania mapy podróży.

 

Zapisz się – nowy termin – mała grupa.

 

Szkolenie / warsztat jest dla wszystkich osób, których celem jest poprawa doświadczeń klientów, obsługi klienta lub zaprojektowanie nowej usługi.

Szkolenie „Praktyk Customer Experience”

 

Na szkoleniu nauczysz się jak:

  • Zarządzać obszarami Customer Experience w firmie
  • Tworzyć persony klientów
  • Diagnozować podróż klienta na Mapie podróży
  • Przygotować strategię Customer Experience
  • Jak opracować kluczowe wyróżniki CX i zaprojektować nową podróży klienta
  • Zarządzać pętlą informacji zwrotnej od klientów
  • Planować współpracę wewnątrz firmy przy wprowadzaniu usprawnień
  • Budować klientocentryczną kulturę organizacji
  • Kalkulować ROI z działań CX
  • Angażować pracowników w działania na rzecz poprawy CX
  • Mierzyć efekty działań CX
  • Planować i organizować kluczowe badań klientów (voice of customer program).

 

Szkolenie jest dla wszystkich osób, które zarządzają obszarem CX w firmie lub przygotowują się do tej roli.

Warsztat "Działania Employee Experience w klientocentrycznej firmie"

 

Na warsztacie:

  • Zmapujemy informacje na temat aktualnych barier, oczekiwań, potrzeb pracowników w zakresie dostarczania pozytywnych doświadczeń klientom
  • Wypracujemy narzędzia i  działania w Twojej firmie, które będą wspierać pracowników w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów

 

Dodatkowo uzyskasz nową wiedzę na temat:

  • Zarządzania Customer & Employee Experience – etapy, kluczowych czynnikach sukcesu, jakich błędów unikać
  • Roli Kadry Zarządzającej w budowaniu pozytywnych doświadczenia klientów na co dzień
  • Doświadczeniach klientów i doświadczeniach pracowników – wpływu kultury organizacyjnej na Customer Experience
  • Obszarach i sposobach zarządzania doświadczeniami pracowników – możliwości, plusy, wyzwania

 

Warsztat jest dla wszystkich firm, które chcą aktywnie wspierać pracowników w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów.

Warsztat "Strategia i plan działań Employee Experience"

 

Na warsztacie:

  • Wypracujemy strategię i plan działań Employee Experience dla Twojej firmy
  • Zmapujemy potrzeby i cele firmy w zakresie zarządzania doświadczeniami pracowników
  • Określimy interesariuszy przyszłych działań EX
  • Określimy oczekiwane rezultaty wdrożenia zarządzania doświadczeniami pracowników
  • Wypracujemy mierniki efektywności
  • Ustalimy obszary i sposoby zarządzania doświadczeniami pracowników w Twojej firmie
  • Ułożymy priorytety i harmonogram działań – powstanie plan działań Employee Experience

 

Warsztat jest dla wszystkich firm, które chcą aktywnie zarządzać Employee Experience, określić strategię i plan działań.

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Referencje

Aneta Skibińska

Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych LUXMED, Pion Doświadczeń Pacjenta, Grupa LUX MED

Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE Consulting do współpracy we wszystkich projektach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów (m.in. Map podróży i Programów CX ze wskazanymi kierunkami zmian i rekomendacjami biznesowymi). Są to dla nas bardzo wartościowe projekty, których efekty będziemy wykorzystywać w kolejnych latach poprawiając doświadczenia Pacjentów LUX MED.

Zuzanna Chodyra

Santander Bank Polska, menedżer zarządzania jakością Customer Excellence Centre; Agile Coach wcześniej Dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta

Doświadczenie ze współpracy z GCE pozwalają potwierdzić profesjonalizm firmy, pełne zrozumienie specyfiki branży i wypracowanie rozwiązań kompleksowo poprawiających doświadczenie klienta. Zaangażowanie, otwartość na nowe rozwiązania, a przy tym terminowość i wysoki poziom prezentowanych rozwiązań pozwala nam z pełnym przekonaniem na rekomendację GCE Consulting jako wiarygodnego i profesjonalnego Partnera do współpracy.

Krzysztof Foder

Lider Customer Experience Bouygues Immobilier Polska sp. z o.o.

Poza opracowaniem Mapy podróży klienta, Program CX oraz Standardów Obsługi Klienta, kontynuujemy współpracę z GCE Consulting przy realizacji cyklicznych badań transakcyjnych klientów w wybranych punktach styku, badaniach tajemniczy klient oraz bieżących inicjatywach usprawniających customer experience. Firma GCE Consulting realizuje projekty w założonym terminie, z należytą starannością i wnikliwością, wspierając nas również w zakresie komunikacji z pracownikami nt. projektu i jego owoców. Rekomenduję firmę GCE w zakresie projektów doradczo-badawczych Customer Experience.

Napisz do nas

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Szukasz usługi dopasowanej dokładnie do Twoich potrzeb? A może zastanawiasz się czy Customer Experience, to temat dla Ciebie? Czekamy na informacje od Ciebie!

    Shopping cart

    0
    image/svg+xml

    No products in the cart.

    Kontynuuj zakupy

    Nie możesz kopiować zawartości tej strony