Regulamin bloga GoodCustomerExperience.pl
Kontaktując się z nami, przekażesz nam swoje dane osobowe, które będą wykorzystywane wyłącznie w celu obsługi Twojego zapytania. Ochrona Twoich danych osobowych jest dla nas ważna. Chcemy także działać zgodnie z prawem. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności dotycząca kontaktów indywidualnych.
Zarządzanie Doświadczeniami Klientów
Customer Experience Management
- Właściciel niniejszego bloga zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy bez podania przyczyny oraz do nieudzielania odpowiedzi na pytania.
- W szczególności nie będą publikowane komentarze, które: zawierają wulgaryzmy; obrażają Autora bloga, komentujących lub inne osoby fizyczne bądź prawne (strony trzecie); obrażają jakąkolwiek grupę zawodową, społeczną, etniczną, płciową lub wyznaniową; zawierają odnośniki do stron promujących treści faszystowskie, nazistowskie, komunistyczne, totalitarne, etc.; ingerujące w życie prywatne osób fizycznych, zwłaszcza niepublicznych.
- Komentarze mogą być anonimowe, ale powinny być podpisane: imieniem lub inicjałami bądź pseudonimem (nickiem) z konicznością podania adresu email, do wiadomości Właściciela blogu.
- Niedopuszczalne jest podejmowanie w komentarzach działań ani też publikacji treści sprzecznych z prawem, uznanych powszechnie za naganne moralnie, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc lub jakąkolwiek inną formę dyskryminacji.
- Komentujacy publikuje na blogu komentarze oraz inne materiały wyłącznie na własną odpowiedzialność.
- Użytkownicy bloga są zobowiązani do przestrzegania następujących reguł: komentarz powinien być rzeczowy, pozbawiony argumentów ad personam; komentarz powinien być pisany poprawną polszczyzną; komentarz powinien być związany z tematyką postu; komentarz powinien być w miarę możliwości zwięzły, niezbyt długi.
- Za treść komentarzy Właściciel bloga nie ponosi odpowiedzialności.
- Użytkownik zamieszczający post (wpis, komentarz) na blogu, ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za wszystkie zamieszczane za pomocą swojego loginu (nicka + adresu e-mail) treści i jednocześnie akceptuje przejęcie na siebie wszelkich ewentualnych roszczeń sądowych do Właściciela bloga oraz skutków takich roszczeń, w przypadku pojawienia się jakichkolwiek roszczeń stron trzecich, w tym osób fizycznych lub podmiotów prawnych, wynikłych z zamieszczenia przez Użytkownika postu (wpisu, komentarza), odnośnika lub innej treści na blogu.
- Właściciel bloga zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdej chwili, bez wcześniejszego uprzedzenia. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich publikacji.