Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

Podcast - grafika

9 maja 2022

LUX MED. Czas na podcast CX!

  Znajomość Klientów, to kluczowy element każdego biznesu, który decyduje o sukcesie rynkowym. Jak działać, żeby budować pozytywne doświadczenia – o tym rozmawiam ze znakomitymi Praktykami,

Więcej
Podcast - grafika
LUX MED. Czas na podcast CX!

  Znajomość Klientów, to kluczowy element każdego biznesu, który decyduje o sukcesie rynkowym. Jak działać, żeby budować pozytywne doświadczenia – o tym rozmawiam ze znakomitymi Praktykami,

Więcej
Read More
Customer Experience Day #CXDay2019

Customer Experience Day #CXDay2019 Świętowania nigdy za wiele. Customer Experience Day to świetny sposób na zwiększenie świadomości na temat znaczenia CX, podziękowanie pracownikom za zaangażowanie

Więcej
Read More
Reklamacja jest szansą!

Reklamacja czy skarga klienta powinna być pozytywnie postrzegana przez firmy! Dzięki nim firmy mają szansę poprawić swoje działanie, lepiej dopasować się do potrzeb

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy