Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

Wzrost z inwestycji

10 lutego 2023

ROI z Customer Experience

ROI z Customer Experience to ogromne wyzwanie, ale też jeden z najważniejszych punktów dotyczących zarządzania CX na ten rok. Cały artykuł pt. „Trendy Customer Experience &

Więcej
Wzrost z inwestycji
ROI z Customer Experience

ROI z Customer Experience to ogromne wyzwanie, ale też jeden z najważniejszych punktów dotyczących zarządzania CX na ten rok. Cały artykuł pt. „Trendy Customer Experience &

Więcej
Read More
Zadowolony zespół
Employee Experience Dossier

1. Kilka słów o Employee Experience (doświadczeniu pracownika) W doświadczeniu klienta ogromne znacznie mają emocje. Tworzą je nie tylko działania firmy, jej procesy, regulaminy, procedury

Więcej
Read More
Podcast - grafika
LUX MED. Czas na podcast CX!

  Znajomość Klientów, to kluczowy element każdego biznesu, który decyduje o sukcesie rynkowym. Jak działać, żeby budować pozytywne doświadczenia – o tym rozmawiam ze znakomitymi Praktykami,

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy