Już niedługo opiszę niesamowitą historię osoby, w imieniu której ktoś zawarł umowę z firmą Orange. Po tym, jak zaczął zalegać z opłatami doszło do sprzedaży długu przez Orange, a bohater mojej opowieści stwierdził zajęcie komornicze środków na swoim koncie osobistym. Sprawa trafiła do sądu. Orange umył ręce. Po blisko 1,5 roku procesu i załatwiania formalności zapadło korzystne rozstrzygnięcie na bohatera mojej opowieści. Szczegóły wkrótce.
Strona główna Blog CX / EXOrange (tele)komunikacyjna porażka – zapowiedź
Orange (tele)komunikacyjna porażka – zapowiedź
Przeczytaj także
14 stycznia 2025
II edycja Konferencji „Customer Experience (CX) w branży windykacyjnej”
14 stycznia 2025 Joanna Hirsz wystąpi jako prelegentka podczas II edycji Konferencji „Customer Experience (CX) w branży windykacyjnej”, która odbędzie się w dn. 21 marca. Patronem
14 stycznia 2025
Trendy Customer Experience w 2025 roku – Jak AI zmieni obsługę klienta? – raport Zendesk
14 stycznia 2025 Trendy Customer Experience 2025 – Kim są CX Trendsetters i CX Traditionalists? CX Trendsetters to liderzy w obszarze Customer Experience, którzy:
11 grudnia 2024
Analiza Employee Experience w 3 krokach
11 grudnia 2024 Analiza Employee Experience w 3 krokach Celem analizy Employee Experience jest z jednej strony znalezienie wszystkich barier, punktów bólu