Już niedługo opiszę niesamowitą historię osoby, w imieniu której ktoś zawarł umowę z firmą Orange. Po tym, jak zaczął zalegać z opłatami doszło do sprzedaży długu przez Orange, a bohater mojej opowieści stwierdził zajęcie komornicze środków na swoim koncie osobistym. Sprawa trafiła do sądu. Orange umył ręce. Po blisko 1,5 roku procesu i załatwiania formalności zapadło korzystne rozstrzygnięcie na bohatera mojej opowieści. Szczegóły wkrótce.
Strona główna Blog CX / EXOrange (tele)komunikacyjna porażka – zapowiedź
Orange (tele)komunikacyjna porażka – zapowiedź

Kategorie
Przeczytaj także

3 października 2023
CX Day 2023 – to dzisiaj!
Życzymy Wam zatem: pięknego dnia, samych sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów i ogromnej satysfakcji z tego, co już stworzyliście i cały czas tworzycie!

28 września 2023
CX Day – doskonałe doświadczenia klienta w centrum uwagi
Początki CX Day CX Day narodził się jako inicjatywa Customer Experience Professionals Association (CXPA), czyli stowarzyszenia profesjonalistów zajmujących się

22 września 2023
Relacja z klientem w praktyce – NN
Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu klienta i docenianie