Już niedługo opiszę niesamowitą historię osoby, w imieniu której ktoś zawarł umowę z firmą Orange. Po tym, jak zaczął zalegać z opłatami doszło do sprzedaży długu przez Orange, a bohater mojej opowieści stwierdził zajęcie komornicze środków na swoim koncie osobistym. Sprawa trafiła do sądu. Orange umył ręce. Po blisko 1,5 roku procesu i załatwiania formalności zapadło korzystne rozstrzygnięcie na bohatera mojej opowieści. Szczegóły wkrótce.
Strona główna Blog CX / EXOrange (tele)komunikacyjna porażka – zapowiedź
Orange (tele)komunikacyjna porażka – zapowiedź
Kategorie
Przeczytaj także
15 kwietnia 2024
Początki Patient Experience w LUX MED raz jeszcze
15 kwietnia 2024 W 2017 roku LUX MED podjął strategiczną decyzję, dotyczącą zmiany podejścia do poprawy doświadczeń pacjentów (to były początki Patient Experience). Wdrożenie
19 marca 2024
Szkolenie Mapa podróży klienta z Service Blueprint
19 marca 2024 Zostań certyfikowanym Menedżerem Mapowania podróży klienta. Pracuj w oparciu o sprawdzoną metodykę opracowania Mapy podróży klienta, którą wypracowaliśmy przez 11 lat
19 marca 2024
CX w firmie deweloperskiej – artykuł w CXM 2/2024
19 marca 2024 7 lat razem CX w firmie deweloperskiej jest ważny. 7 lat – tyle trwa przeciętnie okres od momentu wypuszczenia oferty