Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

X Summit - konferencja

16 stycznia 2023

XSummit 2022 – konferencja customer experience – podsumowanie i plany na 2023 r.

Przygotowując X SUMMIT 2022 musieliśmy ustalić jaki powinien być zakres tematyczny, kim powinni być prelegenci. Było to trudne, bo nie mogliśmy do końca przewidzieć kto

Więcej
Zadowolony zespół
Employee Experience Dossier

1. Kilka słów o Employee Experience (doświadczeniu pracownika) W doświadczeniu klienta ogromne znacznie mają emocje. Tworzą je nie tylko działania firmy, jej procesy, regulaminy, procedury

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy