Zapraszam w imieniu organizatorów, na Konferencję IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie będę miała przyjemność dyskutować wraz z koleżankami
i kolegami z branży o roli marki pracodawcy – także w kontekście budowania pro-klienckiej postawy pracowników i zarządzania doświadczeniami klientów.
Podczas IABC/Poland Employer of the Future 2013 zaproszeni eksperci
omówią takie tematy jak:
- Czym jest marka pracodawcy i jaki ma wpływ na rozwój biznesu?
- Rynek pracodawcy czy pracownika?
- Radykalne postawy, które zmieniają sposób w jaki prowadzi się biznes od wewnątrz – i jak to zrobić
- Jak zaangażować pracowników i ich utrzymać
- Jak osiągać wartościowe wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron
- Media społecznościowe – przymus czy moda?
- Kultura organizacyjna to mit i banał?
Kto powinien uczestniczyć:
- CEO, CMO
- Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
- Eksperci HR
- Eksperci ds. Employer Branding
- Osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną jak i wewnętrzną
- Dziennikarze;
- Wykładowcy szkół wyższych
- Studenci szkół wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.