Zarządzanie doświadczeniami klientów – wprowadzenie

Zainteresowanie Customer Experience Management w Polsce z roku na rok rośnie. Coraz więcej firm prowadzi regularne programy CEM albo właśnie rozpoczyna swoją przygodę z zarządzaniem doświadczeniami klientów. W związku z tym jesteśmy często proszeni o wskazanie informacji, które przybliżają podstawową wiedzę na temat CEM. Zarządzanie doświadczeniami klientów. Oto one. Definicja Customer Experience Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, czy firmą. Customer Experience to percepcja klientów ich wszystkich interakcji  z firmą w zakresie racjonalnym… Read more →

Persona klienta – praktyczne wskazówki opracowania

Persona – Kim jest Twój Klient? Zanim zaczniemy analizować (np. za pomocą Mapy podróży klienta) lub projektować doświadczenia klienta w jego podróży z naszą firmą lub marką, trzeba zadać sobie pytanie KIM jest KLIENT (Persona)? Pomoże nam w tym ćwiczenie z określeniem Persony. Persona klienta przedstawia profil typowego klienta usługi lub produktu. Często jest tak, że dla tej samej usługi lub produktu występuje kilka person. Np. z konta bankowego może korzystać… Read more →

CX DAY 2.X2018

Wszystkim pasjonatom i praktykom Customer Experience z okazji CX Day (2.X.2018) życzymy nieustającej pasji w poprawianiu doświadczeń klientów i dbaniu o to, aby korzystanie z usług i produktów było coraz prostsze, coraz przyjemniejsze.       #CXDAY2018 Read more →

Customer Experience w Deutsche Bank

Wejść w buty klienta i pomóc Zostałam dziś „kupiona” przez Deutsche Bank, choć nie jestem klientem! Parking podziemny w budynku w centrum Warszawy – płatny niestety tylko gotówką. Ale szczęśliwie jest w nim bankomat Euronet – mieści się w oddziale Deutsche Banku. Uff pomyślałam. 😊 Niestety – zabrakło w nim pieniędzy! 😱 Co zrobić? Zostawić auto, szukać innego bankomatu (najbliższy 1 km dalej)… Uprzejmy Pan z Deutsche Banku podszedł do mnie i próbował pomóc.… Read more →

5 lat GoodCustomerExperience.pl

Mija właśnie 5 lat od powstania bloga GoodCustomerExperience.pl. Wówczas tematyka CX była jeszcze bardzo słabo rozpoznana w Polsce i wcale nie było to takie oczywiste, że CX stanie się w ciagu następnych lat częścią strategii wielu firm na rodzimym rynku. Czytelnictwo bloga szybko przerosło moje oczekiwania. Tak samo jak zainteresowanie samą tematyką i wdrażaniem Customer Experience Management w firmach. Ten okres 5 lat był bardzo ciekawy – czas budzenia się świadomości firm… Read more →

Customer Experience – co to jest?

Zarządzanie doświadczeniami klientów (Customer Experience Management – CEM) jest obecnie kolejnym obszarem, którym firmy świadomie zarządzają w celu osiągnięcia większych przychodów lub zmniejszenia kosztów funkcjonowanie organizacji. CEM ma znaczenie zarówno dla branż, które obsługują bardzo liczną rzeszę klientów (B2C), jak również dla sektorów B2B. Z uwagi na to, że usługi i produkty stają się coraz bardziej do siebie podobne (efekt komodytyzacji) to właśnie odpowiednia strategia Customer Experience może… Read more →

3.X.2017 – Customer Experience Day

3.X.2017 – Customer Experience Day to wyjątkowy dzień, świętowany na całym świecie – właśnie dziś – przez wielkie i małe firmy. Co roku, w pierwszy wtorek października odbywa się wiele wydarzeń pod znakiem CX Day. Zobacz jak organizują je firmy dla swoich Klientów oraz oraz Customer Experience Professionals Association (CXPA). Na stronie http://cxday.org znajdziesz wiele różnych wydarzeń z tym związanych z obchodami CX Day, w tym możliwość wzięcia udziału w ciekawych webinarach. Udanego Dnia… Read more →

Spokoju, radości i samych miłych doświadczeń!

Nadchodzi czas świąteczny, a za nim noworoczny. Planujemy spotkania rodzinne, wspominamy tych, którzy odeszli lub potrzebują pomocy, myślimy o tym, co minęło i o tym, co nas czeka. Jest to czas wyjątkowy. Czas, aby zatrzymać się na chwilę i pomyśleć, co jest dla nas najważniejsze. Życzymy Wam chwili zadumy, radości i samych miłych doświadczeń. A na 2017 rok wielu ciekawych i pasjonujących inicjatyw Customer Experience Management oraz po prostu …. radości na co dzień.   Read more →