Customer Experience Day #CXDay2019

 

Customer Experience Day #CXDay2019

Świętowania nigdy za wiele. Customer Experience Day to świetny sposób na zwiększenie świadomości na temat znaczenia CX, podziękowanie pracownikom za zaangażowanie i upewnienie naszych klientów, że staramy się dostarczać im jak najlepszych doświadczeń. Na świecie dzień ten jest celebrowany od wielu lat, w naszym kraju nad Wisłą coraz więcej firm także organizuje różne wydarzenia dla pracowników i klientów z tej okazji. 

Jak świętować CX Day?

Najważniejsze by w ogóle świętować, ale istnieje kilka sprawdzonych sposobów, które możecie wykorzystać w swoich zespołach i firmach:

  • Wysłanie klientom podziękowania i podarunku
  • Wskazanie/pochwalenie najbardziej aktywnych w temacie pracowników/działu z największą poprawą NPS w skali roku 
  • Zorganizowanie rozmów z klientami/expertami o inicjatywach CX
  • Zamówienie gadżetów jak: balony, plakaty, naklejki, koszulki z nośnym hasłem dotyczącym Customer Experience
  • Zorganizowanie szkolenia, warsztatów nawiązujących do tematyki zarządzania doświadczeniami klientów
  • Opublikowanie zdjęć z różnych działań CX, które podejmujecie w intranecie i social mediach
  • Zorganizowanie Dnia Customer Experience dla klientów: śniadania, lunchu, czy kolacji – dobra rozmowa z klientami to zawsze dobry moment na pogłębienie Waszej relacji
  • Uznania dla pracowników najczęściej chwalonych w ankietach przez klientów
  • Przygotowanie video z podziękowaniami dla pracowników za ich codzienny trud, jaki wkładają w swoją pracy, aby doświadczenia klientów były zawsze dobre
  • Przeprowadzenie konkursu angażującego zarówno klientów jak i pracowników 
  • Zachęcenie pracowników do brania udziału w webinarach poświęconych tematyce CX

Customer Experience Day to świetny sposób na wzmocnienie wewnętrznych relacji w firmie i promocję klientocentrycznej postawy pracowników. Jest to też okazja do budowania marki i współpracy z zespołem odpowiedzialnym za zarządzanie doświadczeniami klientów – w szczególności warto zapoznać pracowników z tym, z czym na co dzień pracujecie, jakie macie wyzwania, o co dbacie i jak mogą z Wami współpracować.

Z okazji CX Day życzymy wszystkim pracownikom zaangażowanym w poprawę doświadczeń klientów jak i klientom wszystkiego najlepszego!

Najlepszych możliwych doświadczeń! 

GCE Team

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony