Business Mentoring / Coaching Customer – Employee – Patient – Experience
Business Mentoring / Coaching Customer – Employee – Patient – Experience to dobre rozwiązanie dla osób, które stawiają pierwsze kroki w zakresie Customer – Employee – Patient – Experience lub stają przed nowym wyzwaniem.
Kiedy warto skorzystać z metoringu / coachingu?
Jeśli masz wątpliwości lub pytania:
- jak poukładać moją pracę i na co postawić,
- jakie narzędzia wybrać,
- od jakich działań zacząć,
- kogo i w jaki sposób zaangażować,
- jak komunikować to, co robię, aby inni docenili wartość tych działań?
To Business Mentoring / Coaching Customer – Employee – Patient – Experience jest dla Ciebie.
Nieważne czy jesteś prezeską, prezesem, dyrektorką, dyrektorem, kierowniczką lub kierownikiem. Każdy może i powinien skorzystać z pomocy osoby z większym doświadczeniem i wiedzą w danym obszarze. Lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na własnych.
Kto będzie Twoim mentorem / coachem?
Twoim mentorem / coachem będzie:
Joanna Hirsz, która ma ponad 20letnie doświadczenie biznesowe, zajmuje się Customer – Employee – Patient – Experience od 2008 roku. W tym czasie pracowała zarówno po stronie międzynarodowej korporacji, jak i w roli doradcy dla firm z branży bankowej, ubezpieczeniowej, leasingowej, deweloperskiej, turystycznej, komunikacyjnej, rozrywkowej i e-commerce.
W jakich obszarach otrzymasz wsparcie?
W czasie sesji mentoringowych możesz poruszyć
- Zarządzanie Customer, Employee, Patient Experience w firmie
- Budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej
- Docenianie klientów, pracowników, pacjentów
- Analiza Customer, Employee, Patient Experience
- Mapowanie podróży klienta, pracownika, pacjenta wg metodyki GCE
- Projektowanie nowych ścieżek i doświadczeń (produkt, proces, komunikacja)
- Koncepcja i realizacja badań jakościowych i ilościowych
- Persony i segmentacja klientów, pracowników, pacjentów
- Strategia, kluczowe wyróżniki i plan działań Customer, Employee, Patient Experience
- Program zarządzania Customer, Employee, Patient Experience
- Standardy obsługi klientów, pacjentów i polityka kontaktu
- Organizacja warsztatów pracowniczych dot. Customer, Employee, Patient Experience
Co zyskasz?
Co zyskasz?
- Nieograniczony dostęp do wiedzy i doświadczenia mentora / coacha
- Dopasowany do Ciebie program mentoringowy ustalony na podstawie pierwszej niezobowiązującej rozmowy telefonicznej / online
- Przegląd sprawdzonych w wielu projektach narzędzi, sposobów i technik pracy nad Customer, Employee, Patient Experience
- Elastyczną liczbę sesji i ich godziny, dopasowane do Twoich potrzeb
Referencje
Aneta Skibińska
Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych LUXMED, Pion Doświadczeń Pacjenta, Grupa LUX MED
Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE Consulting do współpracy we wszystkich projektach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów (m.in. Map podróży i Programów CX ze wskazanymi kierunkami zmian i rekomendacjami biznesowymi). Są to dla nas bardzo wartościowe projekty, których efekty będziemy wykorzystywać w kolejnych latach poprawiając doświadczenia Pacjentów LUX MED.
Zuzanna Chodyra
Santander Bank Polska, menedżer zarządzania jakością Customer Excellence Centre; Agile Coach wcześniej Dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta
Doświadczenie ze współpracy z GCE pozwalają potwierdzić profesjonalizm firmy, pełne zrozumienie specyfiki branży i wypracowanie rozwiązań kompleksowo poprawiających doświadczenie klienta. Zaangażowanie, otwartość na nowe rozwiązania, a przy tym terminowość i wysoki poziom prezentowanych rozwiązań pozwala nam z pełnym przekonaniem na rekomendację GCE Consulting jako wiarygodnego i profesjonalnego Partnera do współpracy.
Krzysztof Foder
Lider Customer Experience Bouygues Immobilier Polska sp. z o.o.
Poza opracowaniem Mapy podróży klienta, Program CX oraz Standardów Obsługi Klienta, kontynuujemy współpracę z GCE Consulting przy realizacji cyklicznych badań transakcyjnych klientów w wybranych punktach styku, badaniach tajemniczy klient oraz bieżących inicjatywach usprawniających customer experience. Firma GCE Consulting realizuje projekty w założonym terminie, z należytą starannością i wnikliwością, wspierając nas również w zakresie komunikacji z pracownikami nt. projektu i jego owoców. Rekomenduję firmę GCE w zakresie projektów doradczo-badawczych Customer Experience.
Napisz do nas
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Szukasz usługi dopasowanej dokładnie do Twoich potrzeb? A może zastanawiasz się czy Customer Experience, to temat dla Ciebie? Czekamy na informacje od Ciebie!