Business Mentoring / Coaching Customer – Employee – Patient – Experience

Business Mentoring / Coaching Customer – Employee – Patient – Experience to dobre rozwiązanie dla osób, które stawiają pierwsze kroki w zakresie Customer – Employee – Patient – Experience lub stają przed nowym wyzwaniem.

Kiedy warto skorzystać z metoringu / coachingu?

 

Jeśli masz wątpliwości lub pytania:

  • jak poukładać moją pracę i na co postawić,
  • jakie narzędzia wybrać,
  • od jakich działań zacząć,
  • kogo i w jaki sposób zaangażować,
  • jak komunikować to, co robię, aby inni docenili wartość tych działań?

 

To Business Mentoring / Coaching Customer – Employee – Patient – Experience jest dla Ciebie.

 

Nieważne czy jesteś prezeską, prezesem, dyrektorką, dyrektorem, kierowniczką lub kierownikiem. Każdy może i powinien skorzystać z pomocy osoby z większym doświadczeniem i wiedzą w danym obszarze. Lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na własnych.

 

Kto będzie Twoim mentorem / coachem?

 

Twoim mentorem / coachem będzie:

 

Joanna Hirsz, która ma ponad 20letnie doświadczenie biznesowe, zajmuje się Customer – Employee – Patient – Experience od 2008 roku. W tym czasie pracowała zarówno po stronie międzynarodowej korporacji, jak i w roli doradcy dla firm z branży bankowej, ubezpieczeniowej, leasingowej, deweloperskiej, turystycznej, komunikacyjnej, rozrywkowej i e-commerce.

W jakich obszarach otrzymasz wsparcie?

 

W czasie sesji mentoringowych możesz poruszyć

 

  • Zarządzanie Customer, Employee, Patient Experience w firmie
  • Budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej
  • Docenianie klientów, pracowników, pacjentów
  • Analiza Customer, Employee, Patient Experience
  • Mapowanie podróży klienta, pracownika, pacjenta wg metodyki GCE
  • Projektowanie nowych ścieżek i doświadczeń (produkt, proces, komunikacja)
  • Koncepcja i realizacja badań jakościowych i ilościowych
  • Persony i segmentacja klientów, pracowników, pacjentów
  • Strategia, kluczowe wyróżniki i plan działań Customer, Employee, Patient Experience
  • Program zarządzania Customer, Employee, Patient Experience
  • Standardy obsługi klientów, pacjentów i polityka kontaktu
  • Organizacja warsztatów pracowniczych dot. Customer, Employee, Patient Experience

Co zyskasz?

 

Co zyskasz?

 

  • Nieograniczony dostęp do wiedzy i doświadczenia mentora / coacha
  • Dopasowany do Ciebie program mentoringowy ustalony na podstawie pierwszej niezobowiązującej rozmowy telefonicznej / online
  • Przegląd sprawdzonych w wielu projektach narzędzi, sposobów i technik pracy nad Customer, Employee, Patient Experience
  • Elastyczną liczbę sesji i ich godziny, dopasowane do Twoich potrzeb

Zapisz się teraz

 

Napisz, umówimy się na pierwsze niezobowiązujące spotkanie

 

CX@GCEConsulting.pl

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Referencje

Aneta Skibińska

Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych LUXMED, Pion Doświadczeń Pacjenta, Grupa LUX MED

Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE Consulting do współpracy we wszystkich projektach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów (m.in. Map podróży i Programów CX ze wskazanymi kierunkami zmian i rekomendacjami biznesowymi). Są to dla nas bardzo wartościowe projekty, których efekty będziemy wykorzystywać w kolejnych latach poprawiając doświadczenia Pacjentów LUX MED.

Zuzanna Chodyra

Santander Bank Polska, menedżer zarządzania jakością Customer Excellence Centre; Agile Coach wcześniej Dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta

Doświadczenie ze współpracy z GCE pozwalają potwierdzić profesjonalizm firmy, pełne zrozumienie specyfiki branży i wypracowanie rozwiązań kompleksowo poprawiających doświadczenie klienta. Zaangażowanie, otwartość na nowe rozwiązania, a przy tym terminowość i wysoki poziom prezentowanych rozwiązań pozwala nam z pełnym przekonaniem na rekomendację GCE Consulting jako wiarygodnego i profesjonalnego Partnera do współpracy.

Krzysztof Foder

Lider Customer Experience Bouygues Immobilier Polska sp. z o.o.

Poza opracowaniem Mapy podróży klienta, Program CX oraz Standardów Obsługi Klienta, kontynuujemy współpracę z GCE Consulting przy realizacji cyklicznych badań transakcyjnych klientów w wybranych punktach styku, badaniach tajemniczy klient oraz bieżących inicjatywach usprawniających customer experience. Firma GCE Consulting realizuje projekty w założonym terminie, z należytą starannością i wnikliwością, wspierając nas również w zakresie komunikacji z pracownikami nt. projektu i jego owoców. Rekomenduję firmę GCE w zakresie projektów doradczo-badawczych Customer Experience.

Napisz do nas

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Szukasz usługi dopasowanej dokładnie do Twoich potrzeb? A może zastanawiasz się czy Customer Experience, to temat dla Ciebie? Czekamy na informacje od Ciebie!

    Shopping cart

    0
    image/svg+xml

    No products in the cart.

    Kontynuuj zakupy

    Nie możesz kopiować zawartości tej strony