Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

5 października 2021

Happy Customer Experience Day! CX to gra zespołowa

Happy Customer Experience Day! Customer Experience –  gra zespołowa czy solo? Ile razy jest tak, że mamy swój indywidualny cel, mamy cel

Więcej

Customer Experience Day #CXDay2019

Customer Experience Day #CXDay2019 Świętowania nigdy za wiele. Customer Experience Day to świetny sposób na zwiększenie świadomości na temat znaczenia CX, podziękowanie pracownikom za zaangażowanie

Więcej
Read More

CX DAY 2.X2018

Wszystkim pasjonatom i praktykom Customer Experience z okazji CX Day (2.X.2018) życzymy nieustającej pasji w poprawianiu doświadczeń klientów i dbaniu o to, aby korzystanie z usług

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy