Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

Badanie jakościowe opinii klienta

5 maja 2021

Badanie oczekiwań i doświadczeń Klienta

Badanie oczekiwań i doświadczeń Klienta, jego aktualnej oceny firmy i jej usług jest kluczem do powodzenia całej strategii Customer Experience. Aby osiągnąć ten

Więcej
customer happiness index

Customer Happiness Index

Dziś zaglądamy do raportu Customer Happines Index. Lubicie robić zakupy szybko, sprawnie i bez większego wysiłku? Przyznam szczerze, że ja już inaczej nie funkcjonuję. Jeśli sklep

Więcej
Read More

GFK Echo

Kolejny system do zintegrowanego zarządzania customer experience. Ciekawe czy spełni obietnice producenta? GfK Echo – zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym

Więcej
Read More

Systemy CEM – badanie dla Comarch

Strategia i praktyka zarządzania doświadczeniami klientów rozmijają się w działaniach sieci komórkowych. Znaczna ich część nie posiada zintegrowanych systemów do Customer Experience Management. Aż 43

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy