Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

11 stycznia 2023

Zarządzanie doświadczeniami klientów – kompendium wiedzy o Customer Experience

Postawienie Klienta w centrum uwagi firmy, podejmowanie działań, które mają sukcesywnie poprawiać jego doświadczenia stają się coraz bardziej powszechną strategią działania

Więcej
Napis ucz się na błędach

Błędy w zarządzaniu CX

Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich osób. Tym bardziej w relatywnie

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy