Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

14 kwietnia 2023

Symfonia – podcast CX

Jakie korzyści przynosi firmie stworzenie mapy podróży klienta? Jaką rolę pełni CX Manager w organizacji? Czy zarząd może pomóc w tworzeniu atmosfery przyjaznej

Więcej
Symfonia – podcast CX

Jakie korzyści przynosi firmie stworzenie mapy podróży klienta? Jaką rolę pełni CX Manager w organizacji? Czy zarząd może pomóc w tworzeniu atmosfery przyjaznej

Więcej
Read More
Wzrost z inwestycji
ROI z Customer Experience

ROI z Customer Experience to ogromne wyzwanie, ale też jeden z najważniejszych punktów dotyczących zarządzania CX na ten rok. Cały artykuł pt. „Trendy Customer Experience &

Więcej
Read More
Napis ucz się na błędach
Błędy w zarządzaniu CX

Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich osób. Tym bardziej w relatywnie

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy