Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

Joanna Hirsz w NN

22 września 2023

Relacja z klientem w praktyce – NN

Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu klienta i docenianie

Więcej
EX trend
Oferuj nowoczesne narzędzia

A teraz ciekawostka ze świata biznesu! Biometria to już nasza teraźniejszość. Odkąd globalne konflikty zaczęły przenosić się do sfery cyfrowej, ochrona jednostki i przedsiębiorstwa stała

Więcej
Read More
EX trend
Umożliwiaj działania CSR

To tylko jeden z przykładów działań dodatkowych, zmierzających do tego, aby wszystkim nam żyło się lepiej. Dzisiaj pracownicy i pracodawcy myślą w kategoriach wspólnej odpowiedzialności, także

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy