Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

14 kwietnia 2023

Symfonia – podcast CX

Jakie korzyści przynosi firmie stworzenie mapy podróży klienta? Jaką rolę pełni CX Manager w organizacji? Czy zarząd może pomóc w tworzeniu atmosfery przyjaznej

Więcej
Symfonia – podcast CX

Jakie korzyści przynosi firmie stworzenie mapy podróży klienta? Jaką rolę pełni CX Manager w organizacji? Czy zarząd może pomóc w tworzeniu atmosfery przyjaznej

Więcej
Read More
Podcast - grafika
LUX MED. Czas na podcast CX!

  Znajomość Klientów, to kluczowy element każdego biznesu, który decyduje o sukcesie rynkowym. Jak działać, żeby budować pozytywne doświadczenia – o tym rozmawiam ze znakomitymi Praktykami,

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy