Case studies CX

Customer Experience to obszar kluczowy dla coraz większego grona firm, w których cała działalność podporządkowana jest budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Własną drogę w zakresie CX najlepiej rozpocząć od analizy doświadczeń marek, które już na nie postawiły. Studium przypadku to miejsce, gdzie z przyjemnością dzielimy się wiedzą i poradami praktyków.

CX w firmie deweloperskiej

9 stycznia 2023

Customer experience w firmie deweloperskiej. Jak kształtować pozytywne doświadczenia klienta?

9 stycznia 2023 Wdrożenie customer experience w firmie deweloperskiej Bouygues Immobilier Polska było efektem pogłębionej analizy potrzeb nabywców i chęcią uzyskania jeszcze wyższego

Więcej
Podcast - grafika

15 czerwca 2022

mLeasing – 2-gi odcinek podcastu CX

15 czerwca 2022 Podcast CX w mleasing – myśląc o ofercie warto pamiętać, że produkt czy usługę łatwo skopiować, ale dobrych doświadczeń klienta już nie. Takie

Więcej
Podcast - grafika

9 maja 2022

LUX MED. Czas na podcast CX!

9 maja 2022   Znajomość Klientów, to kluczowy element każdego biznesu, który decyduje o sukcesie rynkowym. Jak działać, żeby budować pozytywne doświadczenia – o tym rozmawiam

Więcej

7 maja 2021

Raport Customer Exerience 2021 – PZU

7 maja 2021 Raport Customer Exerience łączy wiedzę teoretyczną z praktyką, poświęcony jest doświadczeniom polskich konsumentów. Został przygotowany w oparciu o zrealizowane na szeroką skalę

Więcej

13 czerwca 2018

Customer Experience w Deutsche Bank

13 czerwca 2018 Wejść w buty klienta i pomóc Zostałam dziś „kupiona” przez Deutsche Bank, choć nie jestem klientem! Parking podziemny w budynku w centrum Warszawy –

Więcej

17 grudnia 2014

IKEA The Other Letter

17 grudnia 2014 Kolejna piękna opowieść świąteczna marki, będącej podobnie jak Apple jednym z liderów Customer Experience Management. IKEA w swojej świątecznej kampanii

Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony