Case studies CX

Customer Experience to obszar kluczowy dla coraz większego grona firm, w których cała działalność podporządkowana jest budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Własną drogę w zakresie CX najlepiej rozpocząć od analizy doświadczeń marek, które już na nie postawiły. Studium przypadku to miejsce, gdzie z przyjemnością dzielimy się wiedzą i poradami praktyków.

CX w firmie deweloperskiej

9 stycznia 2023

Customer experience w firmie deweloperskiej. Jak kształtować pozytywne doświadczenia klienta?

Wdrożenie customer experience w firmie deweloperskiej Bouygues Immobilier Polska było efektem pogłębionej analizy potrzeb nabywców i chęcią uzyskania jeszcze wyższego poziomu ich

Więcej
Podcast - grafika

15 czerwca 2022

mLeasing – 2-gi odcinek podcastu CX

Podcast CX w mleasing – myśląc o ofercie warto pamiętać, że produkt czy usługę łatwo skopiować, ale dobrych doświadczeń klienta już nie. Takie myślenie to początek

Więcej
Podcast - grafika

9 maja 2022

LUX MED. Czas na podcast CX!

  Znajomość Klientów, to kluczowy element każdego biznesu, który decyduje o sukcesie rynkowym. Jak działać, żeby budować pozytywne doświadczenia – o tym rozmawiam ze znakomitymi Praktykami,

Więcej

7 maja 2021

Raport Customer Exerience 2021 – PZU

Raport Customer Exerience łączy wiedzę teoretyczną z praktyką, poświęcony jest doświadczeniom polskich konsumentów. Został przygotowany w oparciu o zrealizowane na szeroką skalę badanie, którym objęto

Więcej

13 czerwca 2018

Customer Experience w Deutsche Bank

Wejść w buty klienta i pomóc Zostałam dziś „kupiona” przez Deutsche Bank, choć nie jestem klientem! Parking podziemny w budynku w centrum Warszawy – płatny niestety

Więcej

17 grudnia 2014

IKEA The Other Letter

Kolejna piękna opowieść świąteczna marki, będącej podobnie jak Apple jednym z liderów Customer Experience Management. IKEA w swojej świątecznej kampanii porusza do łez,

Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy