Apple liderem customer experience i najdroższą marka świata

 

W rankingu wartości marek tworzonym na zlecenie brytyjskiego The Telegraph prym wiedzie marka Apple, która jest obecnie wyceniana średnio na 117 mld dolarów. Nieprzypadkowo również to właśnie firma Apple i jej produkty są najwyżej oceniane w rankingu Customer Experience w branży komputerowej, amerykańskiej agencji badawczej Temkin. Experience ranking bada ocenę klientów w trzech obszarach: funkcjonalnym, emocjonalnym i użytkowym.  Apple wygrywa z konkurencją w tym rankingu od 4 lat i cały czas poprawia swoją ocenę.

Wartość marki może być w niektórych przypadkach najcenniejszym zasobem organizacji. Jednakże nie byłoby tak, gdyby nie klienci organizacji, a raczej ich doświadczenia z marką. W przypadku Apple nie dziwi to, że w ślad za oceną klientów, którym firma ta dostarcza pozytywnych doświadczeń idzie wartość brand’u. Jak żadna inna organizacja Apple konsekwentnie dba o klientów, ich doświadczenia i cały czas przekracza oczekiwania zaskakując nas nowościami.

Źródła:

The Telegraph

Experience Ranking

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony