Wydarzenia

Wydarzenia – Zarządzanie Doświadczeniami Klientów

 CZERWIEC 2017

Już 20 czerwca widzimy się na IMPACT ACADEMY, gdzie porozmawiamy o Customer Journey Map jako efektywnym narzędziu do planowania komunikacji marketingowej – będzie wykład i warsztat, także będzie można przećwiczyć CJM
w praktyce. Program i szczegóły wydarzenia znajdują się tuDo zobaczenia!

Video z wydarzenia można obejrzeć tu.

zdjęcia Impact Academy

KWIECIEŃ 2017

26 kwietnia spotykamy się na 8 edycji Customer Contact Management Summit.

Zapraszam na godzinę 15.00 do interaktywnego stolika, przy którym będziemy dyskutować o podróży klienta, sensie opracowania jej mapy, wyzwaniach i benefitach. Program.

Jak zaprojektować i monitorować optymalną Customer Journey w środowisku multikanałowym, aby uzyskać jak najlepsze CX

  • Customer Journey Map – wprowadzenie do warsztatu: czym jest mapa podróży klienta i co powinna zawierać, na co zwrócić uwagę przy jej opracowaniu, w jaki sposób można wykorzystać mapę w organizacji, kogo zaangażować w jej opracowanie
  • tworzymy mapę podróży klienta – praktyczne warsztaty budowania mapy podroży klienta i projektowania nowych doświadczeń klientów

 

 

          zdjęcia: BBM

            fot. M. Traczyk

 

LISTOPAD 2016

 

17 listopada podczas Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania (wręczenia Godeł Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki) Joanna wygłosi prelekcję pt.: Employee Experience a Customer Experience, dlaczego nie można pomijać doświadczeń pracowników zarządzając CX?

Więcej informacji.

Przeczytaj też: Klient nasz Pan, a co z pracownikami?

 

firma_przyjazna_klientowi_gala_2016

zdjęcia: Fundacja Obserwatorium Zarządzania, 2016.

WRZESIEŃ 2016

 

27 września, podczas II edycji Customer Congres Joanna opowie o tym, która z perspektyw jest bardziej przydatna w biznesie – mapa podróży klienta a cykl życia klienta, do czego warto wykorzystać w firmie wiedzę o doświadczeniach i emocjach klienta? Employee Experience – kto de facto obsługuje klientów i dlaczego tak? Jak doskonalić kompetencje pracowników, by przełożyły się one na poprawę Customer Experience. Link do wydarzenia.

customer-congres

 

 

13 września, podczas II edycji Digital Customer Care opowiem o tym jak świadomie zarządzać doświadczeniami klientów? Link do wydarzenia.

  • Optymalny proces zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji.
  • Mapa Podróży Klienta jako kluczowy punkt wyjścia strategii CEM.
  • Strategia CEM – jak opracować, kogo zaangażować? Dobre i złe praktyki firm.
  • Employee Experience a Customer Experience, dlaczego nie można pomijać doświadczeń pracowników zarządzając CX.

digital-customer-care

 

 

 CZERWIEC 2016

22 czerwca br. Joanna i Anna z GCE poprowadziły moduł ekspercki podczas tegorocznej edycji Trendy Contact Center na temat Customer Experience a Employee Experience – jak doskonalić kompetencje pracowników, by przełożyły się one na poprawę Customer Experience. Opowiadały o roli komunikacji wewnętrznej oraz o tym, jak wpływać na postawę prokliencką pracowników. Link do wydarzenia.

 

IMAG1056

 

 KWIECIEŃ 2016

5 kwietnia br. Joanna wzięła udział w dyskusji na temat roli Customer Experience w rozwoju firm podczas Shopping Center Forum 2016. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Panel dyskusyjny o Customer Experience Management w gronie – Joanna Hirsz-Kropińska z goodcustomerexperience.pl, Jakub Jasiński z SEPHORA oraz Michał i Thomas ze Splio Polska skoncentrował się wokół przyczyn skuteczności działań komunikacyjnych, marketingowych i sprzedażowych, poszanowaniu preferencji klientów oraz dbałości o ich prywatność.

SPLIO

LUTY 2016

Za nami kolejne szkolenia z cyklu CX Praktyk organizowane we współpracy z Outbox i Oracle. Tematyka szkolenia / warsztatu objęła nastepujące zagadnienia: wprowadzenie do CEM, zarządzanie CEM w praktyce: elementy zrozumienia klienta, mapa podróży klienta, kultura organizacyjna i budowanie zaangażowania pracowników, ład korporacyjny wspierający CEM, strategia i plan działań CEM.  Pracowaliśmy na konkretnych przykładach z rynku i z praktyki firm, z których pochodzili uczestnicy warsztatów: sektor ubezpieczeń, banków, e-commerce, usługi dla biznesu, gastronomia.

IMG_4359

GRUDZIEŃ 2015

Joanna Hirsz-Kropińska wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa nad przebiegiem całego projektu, zatwierdza wyniki badań otrzymane przez zgłoszone firmy oraz przyznaje Godła. Kapituła ma prawo nie przyznać nagrody, jeśli uzna, że poziom jakości obsługi Klienta nie spełnia wymaganych kryteriów.

firma przyjazna klientowi

 GRUDZIEŃ 2015

Zapraszamy na szkolenie Praktyk CX, które będzie składało się z dwóch części. Pierwszej – już w grudniu oraz kolejnej w styczniu przyszłego roku. W czasie szkolenia wprowadzimy naszych uczestników w najważniejsze obszary związane z zarządzaniem doświadczeniami klientów: definicji i roli CEM w firmie, wpływie zarządzania doświadczeniami klientów na rozwój firmy, roli kadry menadżerskiej w CEM, ładzie korporacyjnym i proklienckiej kulturze organizacyjnej.

Szczegóły znajdziecie na stronie naszych Partnerów i jednocześnie Organizatorów wydarzenia.

warsztatyCX-620x350

PAŹDZIERNIK 2015

O Customer Journeys, budowaniu relacji 1:1 z konsumentami w dobie komunikacji Omnichannel, prezentowaniu oferty tam, gdzie konsument jej potrzebuje, wtedy, kiedy jej szuka – o wyzwaniach współczesnego marketingu porozmawiamy 28 października na Forum CRM / CX .

fot. OUTBOX

fot. OUTBOX

CZERWIEC 2015

9 i 10 czerwca spotykamy się na warsztatach: Jak wspierać lojalność i budować nowe relacje. 9.06. o 10:10 opowiem na temat: 

Lojalność klientów & Customer Experience – wyzwania marketerów na 2015 r.
•    Wprowadzenie – czym jest, a czym nie jest Customer Experience
•    Wpływ strategii Customer Experience Management na wzrost przychodów lub obniżenie kosztów firmy
•    Rola budowania lojalności klientów w rozwijaniu biznesu

Zapraszamy!

KWIECIEŃ 2015

21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.

LUTY 2015

19 lutego odbyło się szkolenie Customer Experience Management w Sektorze Usług Finansowych, które miałam przyjemność poprowadzić wspólnie z wyśmienitymi ekspertami CEM i UX, w tym z głównym badaczem, analitykiem GCE Justyną Lorenc – Wieczorkiewicz. Była to również wyjątkowa okazja, aby w formie warsztatów przećwiczyć mapowanie podróży klienta. Zapraszam do galerii zdjęć z wydarzenia!

IMG_2647 IMG_2650

 IMG_2649

GRUDZIEŃ 2014

9 grudnia br. odbyło się śniadanie biznesowe połączone z naszą prelekcją pt. „Customer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji”, organizowane przez firmy Outbox i Salesforce.com. Zapraszamy!

CZERWIEC 2014

12 czerwca br. miałam przyjemność wystąpić z prezentacją Customer Experience
w trakcie Konferencji Liderzy Cyfrowego Biznesu – Forum Wsparcia IT, w ramach sesji o Zarządzaniu doświadczeniem klientów w praktyce centrum wsparcia.
Więcej szczegółów.

Liderzy Cyfrowego Biznesu
Liderzy Cyfrowego Biznesu

MAJ 2014

21 maja br. odbył się II Kongres Sektora Firm Pożyczkowych organizowany przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, w trakcie którego miałam przyjemność wystąpić z prezentacją w ramach Panelu Customer Experience – konsument w centrum zainteresowania pożyczkodawcy.
Więcej szczegółów.

KPF_Joanna_Hirsz_Kropinska

KPF_Joanna_Hirsz_Kropinska

KPF_Joanna_Hirsz_Kropinska

MAJ 2014

8 maja w Warszawie odbyła się Konferencja Harvard Business Review pt. „Zostań liderem lojalności: wpisz lojalność klienta w DNA swojej firmy”, której gościem specjalnym będzie Profesor Fred Reichheld, uznany przez „Consulting Magazine” za jednego z 25-ciu najbardziej wpływowych konsultantów na świecie, dzięki niezwykle prostej i efektywnej metodzie mierzenia relacji z klientami NPS (Net Promoter Score) pomaga wejść organizacjom na ścieżkę stałego wzrostu.
Miałam przyjemność otworzyć konferencję prezentacją „CEM czyli jak zdobyć i utrzymać lojalność klientów”. Zapraszam.

MARZEC 2014

Gościliśmy na spotkaniu: Fujitsu Excellence Roundtable: Strategie Multichannel Customer Experience dla instytucji finansowych, które odbędzie się 19 marca 2014 w Warszawie. Było to spotkanie przedstawicieli kadry kierowniczej sektora bankowego i ubezpieczeniowego, poświęcone wielokanałowej strategii Customer Experience dla sektora finansowego. W programie m.in.: Internet, social, mobile, oddział – jak spójnie zarządzać doświadczeniem klientów posługujących się wieloma urządzeniami w różnych kanałach? Praktyki światowych liderów rynku finansowego w zintegrowanym podejściu do Customer Experience. Jak zapanować nad emocjami klientów w dobie rosnącej potęgi mediów cyfrowych? Nowa podróż klienta – zaawansowane rozwiązania klasy Customer Experience Management.
Moja prezentacja

MARZEC 2014

Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – 27 marca 2014 roku  IABC/Poland Business Communication Forum 2014. Celem drugiej edycji IABC/Poland Business Communication Forum 2014 było wskazanie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów obowiązujących na świecie, takich które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i założonych celów sprzedażowych, w szczególności tych związanych
z rozwojem biznesu.  Szczegóły tutaj.

LUTY 2014

Customer Experience w branży ubezpieczeńOracle Polska i AMG.net – Śniadanie biznesowe,  6 lutego 2014 r. (czwartek) w restauracji Concept 13 w Warszawie.
W trakcie spotkania eksperci oraz zaproszeni goście mieli  okazję wymienić wiedzę i doświadczenia związane z nowoczesnym podejściem do obsługi klienta. Miałam przyjemność być jednym z ekspertów. Agenda i rejestracja.
Moja prezentacja.

LISTOPAD 2013

Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie miałam przyjemność dyskutować wraz z koleżankami i kolegami z branży o roli marki pracodawcy – także w kontekście budowania pro-klienckiej postawy pracowników i zarządzania doświadczeniami klientów.

IABC_Poland_Joanna_Hirsz_Kropińska

CZERWIEC 2013

TMT.Customer Experience’13 Konferencja poświęcona tematyce Customer Experience. Warszawa. Joanna Hirsz-Kropińska – uczestnik paneli dyskusyjnych.
Zdjęcia. Film z konferencji.

9041398342_e8372ae35a_h

9041319106_742815b827_ozdj. TMT Events

PAŹDZIERNIK 2012

Marketing usług prawniczych – debata Gazety Prawnej, październik 2012
Dyskusja dotyczyła marketingu usług prawnych, a uczestniczyli w niej:  redaktor naczelna DGP Jadwiga Sztabińska, Joanna Hirsz-Kropińska (LexisNexis), Marta Marzec-Robak (partner zarządzający kancelarią LSW), Justyna Piesiewicz – prezes IABC Poland, specjalista od komunikacji, Dariusz Dobkowski (KPMG), Jarek Roszkowski (ekspert z dziedziny nowych mediów) i Artur Sikorski (Law&Partners).

Konferencja_12_of_124

Konferencja_47_of_124zdj. Law&Partners

CZERWIEC 2012

TMT Law’12 Konferencja poświęcona przyszłości rynku prawniczego w Polsce. Joanna Hirsz-Kropińska – uczestnik panelu dyskusyjnego. Zdjęcia.

7026048761_cb62e883a8_b6879949748_7b396c8c4b_b zdj. TMT Events

Dodaj komentarz