w Mediach

Piszemy w mediach o Customer Experience Management (Zarządzaniu Doświadczeniami Klientów).

 

Siła lojalnych klientów – dlaczego warto dbać o klientów cz.2

⇒ INNPOLAND.PL, listopad 2015

 

Siła lojalnych klientów – dlaczego warto dbać o klientów cz.1

INNPOLAND.PL, październik 2015

 

Dobre słowo od superfana, o sile lojalności

⇒ Marketing w Praktyce, październik 2015

Programy lojalnościowe są czasem niestety zabiegiem pozornym. Klient często nie ma z takiego programu żadnej realnej korzyści. Bo czy można nazwać jego korzyścią to, że na karcie ma zapisaną historię zakupów?

Marketing w Praktyce 1  Marketing w Praktyce 2  Marketing w Praktyce 3

INNPOLAND.PL

⇒ Nasze teksty dotyczące Zarządzania doświadczeniami klientów znajdziecie teraz także na http://joannahirsz.innpoland.pl/

Po co tworzyć mapy podróży klienta?

INNPOLAND.PL, sierpień 2015

Mapa oczekiwań klienta

⇒ Marketing w Praktyce, czerwiec 2015

FullSizeRenderFullSizeRender (1)FullSizeRender (2)

CEM, czyli jak aktywnie zarządzać doświadczeniami klientów?

⇒ odc.2 kpf.pl maj 2014

Znaczenie Customer Experience w zarządzaniu przedsiębiorstwem

⇒ kpf.pl kwiecień 2014

CEM, czyli jak aktywnie zarządzać doświadczeniami klientów?

⇒ odc.1 kpf.pl kwiecień 2014

Jak w kancelarii prawniczej dbać o klientów?

⇒ polskiprawnik.pl luty 2014

Wejście smoka. Czy rynek czeka na twój produkt?

⇒ Smartbiznes_nr 5  lipiec 2013

Ostatnie kuszenie, czyli kiedy nie możesz płacić więcej

⇒ Smartbiznes_nr 4   czerwiec 2013

Customer Experience jak London Eye?

⇒  Brief czerwiec 2013

Wywiad z Joanną Hirsz-Kropińską o Customer Experience Management

⇒ Outbox Research czerwiec 2013
⇒ Benchmark.pl czerwiec 2013

To pracownicy tworzą Customer Experience

⇒ PulsHr.pl czerwiec 2013

Dlaczego płacić za coś, czego się nie używa? O optymalizacji kosztów prowadzenia kancelarii

⇒ Legalpoint.pl sierpień 2013

Marketing usług prawniczych – debata

⇒ Gazety Prawnej, październik 2012

Rynek prawniczy – kontrolowana ewolucja

⇒ Gazeta Prawna lipiec 2012

13,5 milionów. Liczba spraw w sądach najwyższa od siedmiu lat

⇒ NaTemat.pl czerwiec 2012

Rising Stars – Prawnicy Liderzy jutra

⇒ Gazeta Prawna czerwiec 2012
⇒ Polski Związek Pracodawców Prawniczych czerwiec 2012

Nowy serwis online KRS dla małego biznesu

⇒ Biznes.pl listopad 2011

Jak sprawnie zarządzać ryzykiem w działalności firm

⇒ Gazeta Prawna maj 2008

 

GoodCustomerExperience.pl Zarządzanie doświadczeniami klientów w praktyce. Pomagamy trwale rozwijać biznes i zdobywać pozycję lidera rynku. Specjalizujemy się w zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz badaniach klientów i pracowników. Doradzamy jak osiągać wyższe przychody i obniżać koszty poprzez tworzenie organizacji nastawionych na klienta. Wspieramy kierownictwo firm w tworzeniu strategii Customer Experience, której efektem jest lojalność klientów. Szkolimy pracowników i rewitalizujemy procesy firmy. Działamy w oparciu o sprawdzone narzędzia i wieloletnie doświadczenie zdobyte w Polsce i zagranicą. Strona poświęcona tematyce budowania i utrzymywania lojalności klienta, badaniu satysfakcji i indeksu lojalności, przełożenia tych działań na wzrost przychodów firmy.

 

logo_gce_poziom_rgb

Dodaj komentarz