KPF inwestuje w Customer Experience

logo_kpf
Z przyjemnością informuję, że rozpoczęliśmy współpracę z Konferencją Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Poniżej treść informacji prasowej na ten temat.

 

 

Podążając za nowoczesnymi trendami rynkowymi, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce rozpoczęła projekt Customer Experience, skierowany do firm członkowskich. Zgodnie z jego założeniami spółki, należące do KPF będą miały możliwość zapoznania się z tematyką  znaczenia CEM dla rozwoju firm, świadczących usługi finansowe, zasad efektywnego zarządzania Customer Experience, jak również praktycznych wskazówek i przykładów ich zastosowania.

SPOSÓB NA BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

„Coraz częściej klienci decydując o wyborze firmy dostarczającej usługi finansowe kierują się nie tylko aktualną ofertą ich produktów. Zaczynają też zwracać uwagę na to, jak przebiega proces obsługi klienta, ewentualne rozpatrywanie reklamacji, a także na to, czy firmy są w stanie czymś pozytywnie zaskoczyć. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie programu Customer Experience we współpracy z ekspertem Joanną Hirsz-Kropińską, albowiem  aktualne trendy rynkowe pokazują, że jakość może być czasami ważniejsza od ceny” – mówi Andrzej Roter, dyrektor generalny Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.

„Według najnowszego raportu Adobe Digital Trends 2014, Customer Experience Management jest największą szansą rozwojową, stojącą przed firmami w bieżącym roku” – komentuje Joanna Hirsz-Kropińska z GoodCustomerExperience.pl. – „Zarządzanie doświadczeniami klientów (Customer Experience Management, CEM) staje się kolejnym obszarem, którym firmy świadomie zarządzają w celu osiągnięcia większych przychodów lub zmniejszenia kosztów funkcjonowanie. CEM ma znaczenie zarówno dla branż, które obsługują bardzo liczną rzeszę klientów – jak przedsiębiorstwa finansowe, jak również dla sektorów B2B” – dodaje Hirsz-Kropińska.

PROPOZYCJA DLA FIRM

„Mamy nadzieję, że dzięki naszemu projektowi przybliżymy członkom KPF tematykę Customer Experience, i że w ten sposób każdy z nich będzie mógł dokonać własnej oceny w zakresie sensowności włączenia CEM do strategii swojej firmy” –  twierdzi Roter.

Program Customer Experience, organizowany przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce potrwa  do trzeciej dekady  maja br. Ponadto problematyka Customer Experience znajdzie się w agendzie Kongresu Sektora pożyczkowego , organizowanego przez KPF 21 maja  w Warszawie.

Pierwszy artykuł z cyklu publikacji znajduję się na stronie KPF oraz kpf.pl

Dodaj komentarz