Kontakt

Joanna Hirsz-Kropińska

zdj. Law&Partners

Jeśli chcą Państwo skontaktować się z nami, aby porozmawiać o Customer Experience Management (Zarządzaniu Doświadczeniami Klientów) w Państwa organizacji, wymienić podglądy, podyskutować, czy po prostu o coś dopytać, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości.

W czym możemy pomóc? Sprawdź naszą ofertę.

                                                                

Kontakt:

Joanna Hirsz-Kropińska

Senior CEM Konsultant
Dyrektor Zarządzająca
GCE Consulting  I  GoodCustomerExperience.pl

 

Email: jhirsz (at) GoodCustomerExperience.pl
Tel. +48 698 102 804

 

Adres do korespondencji:
GCE Consulting
ul. Belgradzka 3 lokal 80
02-793 Warszawa

 

NIP: 8761039706
REGON: 147167980

 

Znajdź mnie na LinkedIn
Znajdź mnie na GoldenLine
Regulamin bloga

 

GCE Consulting  I  GoodCustomerExperience.pl
Joanna Hirsz-Kropińska

Zarządzanie doświadczeniami klientów w praktyce.

Pomagamy trwale rozwijać biznes i zdobywać pozycję lidera rynku. Specjalizujemy się w zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz badaniach klientów i pracowników. Doradzamy jak osiągać wyższe przychody i obniżać koszty poprzez tworzenie organizacji nastawionych na klienta. Wspieramy kierownictwo firm w tworzeniu strategii Customer Experience, której efektem jest lojalność klientów. Szkolimy pracowników i rewitalizujemy procesy firmy. Działamy w oparciu o sprawdzone narzędzia i wieloletnie doświadczenie zdobyte w Polsce i zagranicą. Strona poświęcona tematyce budowania i utrzymywania lojalności klienta, badaniu satysfakcji i indeksu lojalności, przełożenia tych działań na wzrost przychodów firmy.

Dodaj komentarz