O firmie

Jesteśmy butikiem doradczym specjalizującym się w tematyce: zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników. Posiadamy wieloletnie doświadczenie biznesowe, zarządcze i marketingowe. Współpracujemy z doświadczonymi partnerami i agencjami.

 

Joanna Hirsz-Kropińska – Konsultant CEM,
Dyrektor Zarządzająca                                           

Konsultant CEM. Lider inicjatywy korporacyjnej Customer Expericence. Prawnik. Certyfikowany Marketer (DipM ACIM). Członek Customer Experience Professionals Association (CXPA). Członek Kapituły Programu Firma Przyjazna Klientowi.

Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl. Od 2008 roku jako lider inicjatywy korporacyjnej Customer Experience kierowała projektem CEM, którego głównym celem była zmiana postawy pracowników na pro-kliencką i innowacyjną, a także budowanie pozytywnego doświadczenia klientów z firmą m.in. w oparciu o wyniki badania NPS. Doświadczona w zakresie Marketing Mapping, Customer Journey Mapping, badaniach klientów oraz user experience design (online services).

cxpa_individual_member_logoWieloletni Dyrektor Marketingu I Rozwoju Biznesu oraz członek zarządu LexisNexis Polska. Doświadczony manager w obszarze zarządzania rozwojem produktów i rozwojem biznesu nowych technologii; formułowania i realizacji strategii firmy; marketingu strategicznego i badań rynku; zarządzania P&L firmy i produktów; budowania pozytywnych doświadczeń klientów z firmą; innowacyjności; mediów społecznościowych; SEO; obsługi klienta.

Odpowiedzialna za wiele strategicznych projektów związanych z optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również za profilowanie kierunku rozwoju oferty, w tym rozwój serwisów internetowych LexPolonica.pl, Lexis.pl.

Absolwentka Dziennego Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studiów Podyplomowych: w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie SGH. Ukończyła również Professional Postgraduate study in Strategic Marketing w brytyjskim Chartered Institute of Marketing (akredytacja członkowska DipM ACIM) oraz Babson College w Bostonie (USA) – Babson Executive Education, Leading Customer-Centric Growth Program.


pl.linkedin.com/in/joannahirsz

https://twitter.com/joannahirsz

 

Justyna Lorenc – Konsultant CEM, Badacz

Doświadczony badacz, analityk rynku i zachowań klienckich. Marketer. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunki: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne oraz Zarządzanie i Marketing), a także studiów podyplomowych z zakresu badań marketingowych dla firm i instytucji finansowych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Doświadczony analityk rynku oraz badacz ilościowy i jakościowy z praktyczną znajomością metodologii badawczych, m.in. w zakresie badań satysfakcji klienta, skłonności do rekomendacji (Net Promoter Score), powodów rezygnacji z usług firmy, badań na potrzeby tworzenia person klienckich i map podróży klienta.

Od 2002 roku współpracuje jako badacz i analityk rynku z międzynarodowymi koncernami, głównie z branży medialnej i o profilu B2B: Ringier Axel Springer, Bonnier Business, LexisNexis, Mettler-Toledo.

Od 2010 roku jednocześnie uczestniczy i doradza w całym procesie Customer Experience Management: od wstępnej diagnozy sytuacji firmy i realizacji badań identyfikujących obszary do poprawy, poprzez rekomendowanie i inicjowanie planów naprawczych na bazie wyników badań, przygotowywanie i prowadzenie warsztatów wewnętrznych i zewnętrznych, aż do projektowania i wdrażania badań monitorujących stopień realizacji i efekty wprowadzonych inicjatyw.

 

 

Anna MaruchaAnna Marucha – Konsultant CEM, Employee Experience 

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w public relations, komunikacji korporacyjnej i CSR. Absolwentka filologii polskiej i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada Advanced Certificate in CSR&Sustainability London School of Public Relations.
Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej jako kluczowym elemencie Employee Experience. Opracowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne „szyte na miarę” dopasowane do potrzeb organizacji – od audytu i diagnozy problemów, poprzez opracowanie strategii, po wdrożenie odpowiednich procesów i narzędzi. Od 2004 roku współpracowała z takimi firmami jak Grupa Onet.pl, Ringier Axel Springer Polska, Media Impact Polska, DreamLab, Skąpiec, Opineo, Lexis Nexis Polska, Raabe – Grupa Klett International. Jako rzecznik prasowa wiodącej grupy medialnej realizowała projekty PR dla takich marek jak Newsweek, Forbes, Fakt, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Top Gear, Onet. Posiada bogate doświadczenie w zakresie media relations i zarządzaniu kryzysami wizerunkowymi.
Propaguje w Polsce nowoczesny CSR w modelu anglosaskim rozumiany jako inwestycja odpowiedzialna społecznie, która służy budowaniu wizerunku firmy i zaangażowania pracowników oraz jest elementem wsparcia strategii biznesowej firmy. Tworzy i wdraża strategie CSR budowane wokół marek produktowych i korporacyjnych. Realizując projekty społeczne dla firm współpracowała m. in. z Kulczyk Foundation, Fundacją Dzieci Niczyje, Fundacją Faktu i Fundacją im. Teresy Torańskiej.

 

 

Agnieszka BieganskaAgnieszka Biegańska – Konsultant, coach, facylitator, trener

22 lata doświadczeń menedżerskich i trenerskich (12 lat jako konsultant i trener). Ponad 10 lat doświadczeń menedżerskich w obszarze analizy procesów, zarządzania ludźmi, organizacji i zarządzania strukturami oraz procedurami w międzynarodowych bankach na stanowisku Dyrektora Departamentu HR i Organizacji oraz Dyrektora Banku.

Odpowiedzialna za analizy i przygotowanie struktur organizacyjnych (przepływy pracy
i odpowiedzialność stanowisk), analizy procesów, usprawnianie procedur, komunikację w obszarze HR i wprowadzanych zmian organizacyjnych, rozwój pracowników, wdrażanie modeli kompetencyjnych, systemów rekrutacji, oceny i motywacyjnych; rozwój ścieżek kariery oraz karier indywidualnych, tworzenie programów rozwojowych dla menedżerów, wdrożenie systemów zarządzania przez cele.

Agnieszka posiada ponad 12 lat doświadczeń w DOOR Group SA oraz ponad 8 lat we FranklinCovey w obszarze konsultacji i doradztwa – przygotowanie i prowadzenie programów rozwojowych dla pracowników i menedżerów; wprowadzanie zmian w kulturze organizacyjnej, przygotowanie projektów rozwojowych dla różnych branż, prowadzenie warsztatów i szkoleń dla Zarządów, kadry menedżerskiej różnego szczebla i pracowników, coachingów indywidualnych.

Agnieszka specjalizuje się w tematyce budowania przywództwa i zarządzania ludźmi, osiągania celów i pracy w stałej zmianie. W szczególności koncentruje się na obszarach: współpraca i budowanie zespołów; budowanie relacji z klientami oraz wewnątrz organizacji; poprawa komunikacji w zespołach, także w trudnych sytuacjach; coaching menedżerski; doradztwo w zakresie budowania kultury organizacyjnej, wartości w firmie, systemów rekrutacji, oceny pracownika i ścieżek rozwoju, modeli kompetencyjnych.

Agnieszka jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, menedżerskich studiów podyplomowych na Wydziale Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz uczestniczka menedżerskiego stażu w Japonii.

GoodCustomerExperience.pl jest Partnerem Programu

firma przyjazna klientowi

 

 

 

 

 

 

GoodCustomerExperience.pl – Zarządzanie doświadczeniami klientów w praktyce. Pomagamy trwale rozwijać biznes i zdobywać pozycję lidera rynku. Specjalizujemy się w zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz badaniach klientów i pracowników. Doradzamy jak osiągać wyższe przychody i obniżać koszty poprzez tworzenie organizacji nastawionych na klienta. Wspieramy kierownictwo firm w tworzeniu strategii Customer Experience, której efektem jest lojalność klientów. Szkolimy pracowników i rewitalizujemy procesy firmy. Działamy w oparciu o sprawdzone narzędzia i wieloletnie doświadczenie zdobyte w Polsce i zagranicą. Strona poświęcona tematyce budowania i utrzymywania lojalności klienta, badaniu satysfakcji i indeksu lojalności, przełożenia tych działań na wzrost przychodów firmy.