Nowa jakość doświadczeń klientów banku w IdeaHub

Dziś byliśmy z wizytą w IdeaHub. Czyli coworkingowej przestrzeni stworzonej z myślą o klientach i przyszłych klientach IdeaBanku. Zbieramy materiał do artykułu o sile lojalności klientów, którzy ukaże się w najbliższym numerze Marketingu w Praktyce. Szczególy już niebawem.

IdeaHub grafiti

IdeaBank wprowadził niedawno ciekawe rozwiązanie koncentrując się na potrzebach i oczekiwaniach małych przedsiębiorców. Oferuje szereg usług komplementarnych niezbędnych dla tej grupy odbiorców, nawet jeszcze przed rozpoczęciem ich działalności: pomoc w zakładaniu firmy, przestrzeń do pracy, programy do fakturowania czy mobilny wpłatomat. To zdecydowanie nowość na sektorze bankowym jeśli chodzi o zarządzanie doświadczeniami klientów oraz budowanie pozytywnych doświadczeń i emocji. W przestrzeni do pracy IdeaHub znajduje się nawet mini studio fotograficzne, z którego mogą skorzystać przedsiębiorcy.

A tymczasem polecamy Wam lekturę wywiadu z Dominikiem Fajbusiewiczem z IdeaBank, który opowiada o nowej koncepcji bankowości dla przedsiębiorców i o tym, że ważna jest relacja człowiek – człowiek.

Więcej informacji na temat zarządzania doświadczeniami klientów w sektorze ubezpieczeń finansów oraz przykład godny naśladowania Genworth.

Dodaj komentarz