Customer Experience Management Poland na Konferencji IABC Poland

Zapraszam w imieniu organizatorów, na Konferencję IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie będę miała przyjemność dyskutować wraz z koleżankami
i kolegami z branży o roli marki pracodawcy – także w kontekście budowania pro-klienckiej postawy pracowników i zarządzania doświadczeniami klientów.

Podczas IABC/Poland Employer of the Future 2013 zaproszeni eksperci
omówią takie tematy jak:

  • Czym jest marka pracodawcy i jaki ma wpływ na rozwój biznesu?
  • Rynek pracodawcy czy pracownika?
  • Radykalne postawy, które zmieniają sposób w jaki prowadzi się biznes od wewnątrz – i jak to zrobić
  • Jak zaangażować pracowników i ich utrzymać
  • Jak osiągać wartościowe wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron
  • Media społecznościowe – przymus czy moda?
  • Kultura organizacyjna to mit i banał?

Kto powinien uczestniczyć:

  • CEO, CMO
  • Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
  • Eksperci HR
  • Eksperci ds. Employer Branding
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną jak i wewnętrzną
  • Dziennikarze;
  • Wykładowcy szkół wyższych
  • Studenci szkół wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.

Dodaj komentarz