Dzień Customer Experience 2015

Dzień Customer Experience to dobra okazja do stworzenia Mapy Podróży Klienta!

 

6 października 2015 r. to Dzień Customer Experience i wyjątkowa okazja, aby poznać Klientów i zadbać o ich pozytywne doświadczenia! 

Dlatego oferujemy przeprowadzenie warsztatu Mapowania Podróży Klienta z 20% rabatem.

Zgłoszenia przyjmujemy tylko w dniach 1-7 października, 2015r.

Zgłoś firmę już dziś!

 

CX Day

 

Po co tworzyć mapy podróży klienta?

Mapowanie podróży klienta (Customer Journey Mapping) nierozerwalnie związane z zarządzaniem doświadczeniami klientów (Customer Experience Management) porządkuje i wizualizuje podróż klienta poprzez wszystkie punkty styku z  firmą. Mapy te są zazwyczaj silnym katalizatorem pozytywnych zmian w organizacji, ich początkiem. Customer Journey Maps pomagają firmom zrozumieć perspektywę klienta i dzięki temu lepiej zaprojektować docelowy proces jego obsługi. Mapowanie podróży klienta to narzędzie, dzięki któremu na jednej kartce papieru możemy prześledzić wszystkie interakcje pomiędzy klientem a firmą (punkty styku) wraz z całym ekosystem towarzyszącym klientowi w jego „podróży” z marką. Dzięki mapie możemy lepiej zrozumieć motywację działania klienta, jego oczekiwania względem naszej marki, jego doświadczenia i dzięki temu m.in. trafniej zaplanować rozwój naszej usługi lub produktu, czy też usprawnić pracę naszych zespołów i procesy wewnętrzne.

Jak możesz wykorzystać mapę w swojej firmie?

Dzięki mapie podróży klienta zidentyfikujesz punkty bólu klienta i nadasz im odpowiedni priorytet.  Określisz także czy w czasie podróży klienta występują niewykorzystane dotąd okazje do zbadania informacji zwrotnej od klientów lub prześledzisz całość kontentu i komunikacji marketingowej do klientów. Zebranie w jednym miejscu wszystkich zidentyfikowanych obszarów do usprawnień ułatwi Ci zaplanowanie działań naprawczych, a wizualizacja mapy podróży klienta na jednej kartce papieru będzie doskonałym materiałem szkoleniowym  dla nowych pracowników. Wizualizacja punktu widzenia klientów w postaci mapy podróży – tożsama dla całej firmy jest też bardzo pomocna w rozwijaniu wewnątrz organizacji  empatii dla klientów i ułatwia rozumienie roli poszczególnych osób / działów w tworzeniu doświadczeń klientów.

 

Liczba warsztatów dostępnych w promocji -20% ograniczona.

Zgłoszenia przyjmujemy tylko w dniach 1-7 października, 2015r.

Zapraszamy do współpracy,

 

Zgłoś firmę już dziś!

Zespół GoodCustomerExperience.pl