Dziś światowy dzień klienta! #CustomerExperienceDay #IHeartCustomers
Co wyjątkowego zaplanowali Państwo dla swoich klientów!
Strona główna Blog CX / EXCustomer Experience Day!
Customer Experience Day!
Kategorie
Przeczytaj także
19 marca 2024
Szkolenie Mapa podróży klienta z Service Blueprint
19 marca 2024 Zostań certyfikowanym Menedżerem Mapowania podróży klienta. Pracuj w oparciu o sprawdzoną metodykę opracowania Mapy podróży klienta, którą wypracowaliśmy przez 11 lat
19 marca 2024
CX w firmie deweloperskiej – artykuł w CXM 2/2024
19 marca 2024 7 lat razem CX w firmie deweloperskiej jest ważny. 7 lat – tyle trwa przeciętnie okres od momentu wypuszczenia oferty
6 marca 2024
Mapa Podróży Klienta
6 marca 2024 Mapa podróży klienta – co to jest? Mapa podróży klienta jest sumą interakcji klienta z firmą oraz sumą jego doświadczeń. Mapa podróży