5 lat GoodCustomerExperience.pl

Mija właśnie 5 lat od powstania bloga GoodCustomerExperience.pl.

Wówczas tematyka CX była jeszcze bardzo słabo rozpoznana w Polsce i wcale nie było to takie oczywiste, że CX stanie się w ciagu następnych lat częścią strategii wielu firm na rodzimym rynku. Czytelnictwo bloga szybko przerosło moje oczekiwania. Tak samo jak zainteresowanie samą tematyką i wdrażaniem Customer Experience Management w firmach.

Ten okres 5 lat był bardzo ciekawy – czas budzenia się świadomości firm i ludzi, że doświadczenia klientów mają tak kolosalne znaczenie dla rozwoju i powodzenia firmy na rynku.  W tym czasie miałam okazję rozmawiać z wieloma osobami na temat sensowności i „opłacalności” (w wymiarze finansowym) zajmowania się CX. Wielu nieprzekonanych przekonałam, innych nie. Wiele firm, z którymi się zetknęłam zrobiła ogromny postęp w zakresie CEM, inne stanęły w miejscu.  

Z perspektywy czasu chcę podziękować wszystkim – Czytelnikom i Komentującym, bo to dało mi wiarę w sens prowadzenia tej strony i zajmowanie się CEM zawodowo. Nieprzekonanym do CEM, bo dzięki nim stawałam przed wyzwaniem jak lepiej argumentować. Przekonanym, bo to wspaniałe doświadczenie wywołać zmianę w myśleniu i podejściu innych. Wszystkim osobom, z którymi współpracuję na co dzień, bez Was to wszystko nie wyglądałoby tak, jak wygląda.

CEM jest moją pasją, która stała się też drogą zawodową. Czy może być piękniej?

 

 

Dla ciekawych CX i CEM polecam wpis: CEM wprowadzenie

 

 

Dodaj komentarz